Hvorfor en ikke skal fly over Kennedy Spacecenter....

brendas

ScanFlyer Silver
Selvom det ikke er så mye action å se her gjør det denne videosnutten forteller den verdt å se, og for all del, ikke prøv på det samme om dere skulle fly over Florida ;)

http://video.msn.com/
(takket være "lille myke" fungerer ikke videoen i Firefox eller opera)

Ganske god prestasjon må jeg si. :clap

Jeg håper han aldri får tilbake lappen, for det er klin umulig for "oppegående" piloter å rote seg bort i det området der i gode værforhold. Området over Kennedy er alltid "restricted", dvs det er forbudt å fly over der med mindre man har tillatelse fra Miami Center (om jeg husker riktig)

Det er utrolig gode landemerker i området, gode navigasjonshjelpemidler man kan fly mellom og alle i områedet vet hvor man har lov til å fly og hvor man ikke har lov til å fly. Det er faktisk den "restricted area" som er lettest å unngå av de jeg har vært i nærheten av, og det er en god del.

Originally posted by KennethGS
Funker fint i Firefox her....
Hm, ja, nå gjør den faktisk det.... /me grubler på hvorfor det ikke dukket opp noe da jeg forsøkte i stad...

Originally posted by Dag Viking
Jeg håper han aldri får tilbake lappen, for det er klin umulig for "oppegående" piloter å rote seg bort i det området der i gode værforhold. Området over Kennedy er alltid "restricted", dvs det er forbudt å fly over der med mindre man har tillatelse fra Miami Center (om jeg husker riktig)

Men så mange lite oppegående småpiloter det finnes i USA, så er det ikke er spesielt overraskende. I Florida er det også en god del utenlandske "student pilots" med lavt erfaringsnivå som gjør mye rart :)

Originally posted by LN-BRK
Men så mange lite oppegående småpiloter det finnes i USA, så er det ikke er spesielt overraskende. I Florida er det også en god del utenlandske "student pilots" med lavt erfaringsnivå som gjør mye rart :)

Jeg sendte flere "utenlandske" studenter på solo forbi Kennedy, men var aldri i tvil om at de klarte å finne frem. Men ja, det er mange som gjør veldig mye rart, ofte god underholdning på radioen;)

Back