Hvordan slaa i hjel 9 timer paa LAX?

Redigerte inn LAX-DEN etter jeg postet den ja - beklager forvirrelsen!

Margarita er jeg nok for ung til, og jeg tar virkelig ikke sjansen på å bli tatt for mindreårig alkoholkonsum, og miste visumet når det kun gjenstår 4 mnd av skoleåret ;-)

Da anbefaler jeg en Coca Cola + Taco ;)

Da anbefaler jeg en Coca Cola + Taco ;)

Og btw Skyteam, In-N-Out er ikke er sååå fantastisk som alle skal ha det til. Jeg har bodd fire kvartaler unna i Scottsdale og spist burgers der nå drive-thru-køen har tatt under halvtimen... (Neste gang på In-N-Out Burgers Tommy777, må du sjekke bunnen på fries-bagen. Den har et bibelvers på seg, sånn btw). Utrolig hvordan de har klart å få så godt rykte på seg. Taco og Cola fungerer sikkert vel så godt!

Og btw Skyteam, In-N-Out er ikke er sååå fantastisk som alle skal ha det til.

I guess we have to agree to disagree -- again ;)

Jeg stopper alltid paa In'n out naar jeg har muligheten. Helt konge i min bok

Har vært på In-N-Out en gang (gjett med hvem :D).
Var absolutt bedre enn det jeg var vant til av lignende burgere (som da begrenset seg til McDonalds og Burger King her på bjerget).

Yikes. Det visste jeg ikke. Dermed blir det i hvert fall Aeroplan på meg fremover!

Henter frem denne tråden igjen. Jeg har en venn som reiser hjem til Norge fra HNL via LAX på fredag. Hun ankommer 05-ish på morningen og reiser videre rundt 15 tiden. Dermed har hun ca 10 timer å slå ihjel på LAX. Er dette nok til å komme seg inn til Hollywood for å ta ett siste bilde av skiltet? Vil bagasjen bli sjekket helt frem til Norge, eller må man sjekke inn på nytt på LAX? Takknemlig for all hjelp :)

Om LAX er første mellomlanding i USA så må bagasjen ut og fortolles der.

Jeg tok shuttle og undergrunn opp til Hollywood med walk of Fame for å se freakene der. Trengte 2-3 timer til det med mye trafikk.

Om LAX er første mellomlanding i USA så må bagasjen ut og fortolles der.

Hawaii regnes vel stort sett som USA ;) Men må bags gjennom et-eller-annet i LAX når man kommer fra øyene (fordi det er "foreign trade zone")? Hvis ikke går de jo normalt rett gjennom

Last edited:
Back