Hvordan seating på SAS 747-200?

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date
Replying to Topic 'Hvordan seating på SAS 747-200?'

Fandt disse gamle seatingplans, ved desværre ikke hvornår de er fra.

fb.jpg

fc.jpg

Den var stilig... Det var jo dagens partner Lufthansa som krevde navnebytte på First Business Class. De merket tydligvis konkurransen... Men CO kan fly rundt med BusinessFirst...

Hmm, FirstBusiness=Economy Extra?

EB: CO er da heller ikke partner med LH!

SAS var heller ikke partner med Lufthansa den gangen de reagerte og fikk medhold i at navnet måtte byttes...

Re: Hvordan seating på SAS 747-200?

Jeg fikk aldri fløyet SAS 747 og det som er så dumt er at ddet ikke er mange bilder av disse kjempene. Jumboen er en klasse for seg ja. Forresten nicknamet mitt har jeg viet Huge Viking / SE_DDL

Jeg fikk aldri fløyet SAS 747 og det som er så dumt er at ddet ikke er mange bilder av disse kjempene. Jumboen er en klasse for seg ja. Forresten nicknamet mitt har jeg viet Huge Viking / SE_DDL
Fint nick det :)

Det finnes da noen bilder.., bare på airliners.net er det 103, og på Airpics ligger det også noen

Jeg har liggende en gammel skrytebrosjyre fra SAS som jeg tror stammer fra begynnelsen av 80 tallet. Den inneholder beskrivelse av Første klasse, first business som de hadde på 747 og DC10 på den tiden, business class som det het på DC8 og Euroclass som det het på DC9 flyene. Den inneholder ikke noe seteplaner eller noe slikt, men det gir nå en liten pekepinn på hvordan det var ombord på den tiden. Jeg skal se om jeg kan få scannet den inn på tirsdagen og lagt den ut.

Back