Hvordan håndtere equipment-change?

Re: Hvordan håndtere equipment-change?

Da er vi tilbake til det stadig tilbakevendende spørsmålet .. hva er det du betaler for? Jo, transport fra A til B. Alt annet er jo egentlig bare 'fluff' ... :stir

Er allt annet bare "fluff" og har Markedsfoering, Logo, Profile etc. absolutt null Verdi....jeg er ikke helt sikker - jeg tror de fleste kjoeper et product som betyr mer enn transport fra A til B - kunder gjoer mange valg foer de setter seg I fly setet, og naar en kunde bruker Norwegian.com (og ikke AtilB.com) er det mer enn fluff.....

For å gjenta meg selv igjen, NÅR Norwegian ikke kan levere det de har lovet, tilbyr de deres kunder full refusjon eller ombooking, som plaster på såret. Så tror jeg kanskje vi skal legge fra oss den diskusjonen, da den ikke hører til her i tråden.

Naa er det jo mest I hoeysesongen at Norwegian ikke klarer aa levere det de har solgt (jeg tror et salg er noe mere enn et loefte) og I hoeysesongen er full refusjon ofte mer som et plaster paa et brukket ben:old - de billettene man kjoepte for NOK 4000.00 tur-retur for familien paa 4 koster for godt over NOK 20.000 kjoept rett foer avreise (om man finner plasser).

Med all respekt for mine medforumister og andres synspunkter tror jeg vi her på forumet er i en meget snever gruppe som både vet og har interesse for fly. Det store flertall av paxen har ikke den fjærneste anelse om hva slags fly, flytype og i enkelte tilfelle hvilket selskap, som de reiser med. Hvis jeg spør sjefen på jobben om hva hun fløy med til x eller x er svaret alltid "En slags metallgreie med vinger på". Om det er to, tre (vel, det er det vel egentlig ikke lengre) eller fire motorer har de fleste reisende overhodet ikke noe som helst forhold til.

Det enkelte kan klage på eller oppleve som irriterende er om man har forhåndsbestilt et spesielt sete som man ikke får ved eqp-chg. Eller om service ombord (inkludert IFE etc) er vesentlig dårligere enn hos originalen.
Ellers er det egentlig ingen som bryr seg om hva de flyr, bortsett fra oss nerder.

Jeg er ikke uenig med deg, men jeg oppfatter at famile og venner I Norge har et naert forhold til Norwegian - og ser paa Norwegian's produkter som noe mer enn metal greier - jeg tror Norwegian's markedsfoering har bra innvirkning og at mange velger Norwegian.com (eller.no) tidlig I planleggningen - og at total produktene Norwegian tilbyr har en stor merkeverdi.....men jeg skjoenner ikke Markedsfoering saa jeg kan vaere totalt paa siden av rullebanen.....

Har noen av dere med flyskrekk prøvd å vedlikeholde en rutine på Meditasjon?

Forskjellen fra annen trening/tilpassing, terapi og kognitiv psykologi er at meditasjon kan bidra til å frigjøre deg fra angst –
ikke ved å endre tankesettet men ved å danne et annet forhold til selve tankene, uavhengig av hvilken form og farge de har.

Headspace er en app du kan ha på telefonen og er en fin måte å komme i gang.

https://www.headspace.com/blog/2017/07/29/meditation-fear-of-flying/

Har noen av dere med flyskrekk prøvd å vedlikeholde en rutine på Meditasjon?

Forskjellen fra annen trening/tilpassing, terapi og kognitiv psykologi er at meditasjon kan bidra til å frigjøre deg fra angst –
ikke ved å endre tankesettet men ved å danne et annet forhold til selve tankene, uavhengig av hvilken form og farge de har.

Headspace er en app du kan ha på telefonen og er en fin måte å komme i gang.

https://www.headspace.com/blog/2017/07/29/meditation-fear-of-flying/

Ikke brukt meditasjon men tok flyskrekkurs hos SAS, kom meg opp i lufta da etter 7 år som "strandet" har nå flydd masse etter det. Har lært meg min metode, så får heller de som sitter rundt meg synes jeg er litt rar😜

Back