HMWK ScanFlyer Gold 8 Oct 2013 #2 Re: Hvordan handler man aksjer i norwegian Du må ha en VPS konto og opprette en avtale med din bank om kjøp og salg av aksjer.
Re: Hvordan handler man aksjer i norwegian Du må ha en VPS konto og opprette en avtale med din bank om kjøp og salg av aksjer.
BHSkeie Eurobonus Member 8 Oct 2013 #3 Re: Hvordan handler man aksjer i norwegian Du kan også bli kunde hos feks Netfonds.no (det finnes også andre) de ordner også VPS konto for deg.
Re: Hvordan handler man aksjer i norwegian Du kan også bli kunde hos feks Netfonds.no (det finnes også andre) de ordner også VPS konto for deg.
S. Holberg ScanFlyer Gold 8 Oct 2013 #4 Re: Hvordan handler man aksjer i norwegian Anbefaler Nordnet. Enkelt og meget brukervennlig system
I intransfer ScanFlyer Blue 9 Oct 2013 #5 Re: Hvordan handler man aksjer i norwegian Du kan også sjekke om banken din tilbyr aksjehandelkonto og VPS-konto. Jeg fikset mitt via DNB på en enkel måte. Har kjøpt i Norwegian jeg også, angret ikke på det Hvis jeg skulle og kjøpe selge mye ville jeg valgt noe annet enn DNB. Har ca. en handel i året og selger aldri med tap. Last edited: 9 Oct 2013
Re: Hvordan handler man aksjer i norwegian Du kan også sjekke om banken din tilbyr aksjehandelkonto og VPS-konto. Jeg fikset mitt via DNB på en enkel måte. Har kjøpt i Norwegian jeg også, angret ikke på det Hvis jeg skulle og kjøpe selge mye ville jeg valgt noe annet enn DNB. Har ca. en handel i året og selger aldri med tap.