Hvordan finne et reg...?

Harald Oanes

ScanFlyer Silver
Jeg er et bilde fra CPH, en Air France Airbus, sansynligvis 318 eller 319 - jeg klarer ikke å se forskjell... Jeg skulle så gjerne hatt reg på det, men vinkelen på bildet tillater ikke dette. På hjulbrønnens venstre side kan jeg lese bokstavene "GL"... Hvordan kan jeg finne resten? På forhånd takk for hjelp...

hei å hå

H

Dette er en 318. Tipper F-GUGL. Det er ingen 319 som har bokstavene GL etter hverandre i reg'en. Sjekk f.eks. her.

http://www.planespotters.net/Airline/Air-France

EDIT: Er det mulig å være så sinnsykt treg, da... :)

Jeg er jo relativ fersk i denne hobby, så jeg visste ikke om dette nettstedet (og sikker mange, mange fler), og er selvsagt veldig glad for alle slike tips, hadde jeg visst om dette - så kunne jeg jo klart det selv:-)

Uansett, takk for hjelp

H

Jeg er jo relativ fersk i denne hobby, så jeg visste ikke om dette nettstedet (og sikker mange, mange fler), og er selvsagt veldig glad for alle slike tips, hadde jeg visst om dette - så kunne jeg jo klart det selv:-)

Uansett, takk for hjelp

H

Eller så lager du bare en egen "Harald lurer på masse rart tråd" :D
Har på følelsen at det kan bli en behjelpelig & sosial tråd og samtidig en morsom en
med alle de gøyale og artige kommentarene dine :colgate:

Eller så lager du bare en egen "Harald lurer på masse rart tråd" :D
Har på følelsen at det kan bli en behjelpelig & sosial tråd og samtidig en morsom en
med alle de gøyale og artige kommentarene dine :colgate:

Min gamle sjef sa alltid; det finnes ingen dumme spørsmål, kun dumme svar...

Og det er der jo ganske mye rett i...

hei å hå

H

Back