Mener å ha lest at de er helt håpløse her inne? Noen med erfaring for forretningsreiser?
Mener å ha lest at de er helt håpløse her inne? Noen med erfaring for forretningsreiser?
Fordi de er veldig mye lettere å få tak i når man må ha ordnet ting, gjerne underveis eller i siste liten. Da nytter de ikke å satse på f.eks SK eller DY sine svært begrensede kundeservice. Noen ganger er 24t "vakttelefon" gull verdt og har flere ganger benytteteg av dette
Bestillingen er svært enkel, spesielt når jeg ringer, så har de med en gang profilen min oppe med all nødvendig info.
Dessuten er det greit når man får fikset ting for en![]()
Hvorfor bruke reisebyrå. Skulle selv bestille tur for jobben for noen år tilbake. Vi var over 30, og vi var egentlig pålagt av øverste hold å bruke reisebyrå. Men da bilettene ble såpass mye dyrere totalt sett (i og med vi var mange) så satte vi litt himmel og jord i bevegelse for å slippe å gå via reisebyrå og vant til slutt frem.
Selv om man er mer enn 9 så vil det ofte og lønne seg og heller bestille flybilletter i 2 omganger fremfor å bestille alt som en gruppebestilling. Rett nok noe mer fleksibelt hos flyselskapet men den fleksibiliteten kan fort koste ganske mye og.
Stort sett meget upopulært å ikke bruke reisebyrå hos selskaper med skikkelig travel policy. De har sin "committed spend" på mange av avtalene som skal overholdes, og dette styres gjennom byråbooking. Har selv reist på langruter hvor våre business priser har vært på nivå med flex eco, så forhandlingene som er gjort på frekvente ruter er ikke for ingenting.
Mitt råd er: Styr unna VIA Agencia!
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.