Hvordan er F hos Asiana? (splittet)

Når du er i F loungene og terminalen til LH, har du en assistent som henter deg når det er på tide å komme seg til avgangen. Sjåføren din vil kjøre deg ut til flyet, bære kofferten din (med eller uten innebygd bagasjelapp) og putte den i hattehyllen.
Dette skjedde ikke med meg.

Det virker om om F-produktet til LH er veldig tilfeldig. Kanskje blir du hentet i en Porsche Panamera, kanskje er det en van. Kanskje er det en "personlig assistent" som følger deg, kanskje får du klare deg selv. Kanskje kjøres du helt dit du skal, kanskje droppes du der de andre på bussen blir droppet.

F Loungen til Asiana var en av de dårligste jeg har vært i.
Har absolutt vært i dårligere lounger, for eksempel biz-loungen i Oslo som er langt dårligere enn dette. Men med min skrale erfaring med First-lounger så var First lungen til Asiana på Inchelon langt under den LH hadde på nær gaten i Frankfurt.

F loungen i ICN var ok, men langt fra dårlig, men LH sine i MUC og FRA er overlegne...

I oktober to nye F med OZ til MNL . Rent teknisk er vi i C videre og da vil vi prøve C next door.... Har vel ikke lov å ta F siden ICN - MNL er i C ? Men uansett vil ta C varianten.... Rapport følger...

Merk også siden dette er en tråd om OZ First... Kjøpte så tidlig at LH og TG var tilgjengelig , men valgte OZ .....:up: Man må ikke alltid ha S klasse og LH First lounge.... Greit med "sparking wine" og Paulaner Weisse ( som foretrekkes før mest alt annet ) i Senator... Oss gutta fra Lillestrøm Dorfen er ikke så kravstore...:colgate:

F i ICN åpner 0700 og vi kom 0430, men det finnes sovemuligheter like ved. Samme skjer i oktober da vi kommer fra MNL 0500. Et tips..

Det virker om om F-produktet til LH er veldig tilfeldig. Kanskje blir du hentet i en Porsche Panamera, kanskje er det en van. Kanskje er det en "personlig assistent" som følger deg, kanskje får du klare deg selv. Kanskje kjøres du helt dit du skal, kanskje droppes du der de andre på bussen blir droppet.

Når det snakkes og drop-off ved terminalen leser jeg det som det var transporten ved ankomst, da blir man uansett satt av ved den vanlige terminalen. (FCT har ingen ankomstmuligheter).

Litt OT her, men på fredag tittet jeg bak gardina på F i 744 og så øk. klasse. Så ikke reg'en , men i flg seatguru er det bare 744 Combi som har det... Noen som vet om de kun bruker combien på FRA?

I LH F lounge i MUC fikk jeg ingen assistent som hentet meg, jeg måtte passe på tider selv. Er det ikke bare i F terminalen man får personlig assistent?
Sjafør fra F terminal var heller ikke med inn i flyet for å putte kofferten i hattehyllen.

Det er rett og slett hardt å leve!;)

Nå har Asiana lansert en ny F på sine B777-200ER fly. De blir desverre ikke å se på noen ruter til Europa med det første. Hadde vært en bra måte å bruke noen av DM-miles'ene på :) De nye suitene kan skryte av 32" skjermer!

Asiana Airlines has introduced its new “OZ First Suite” to first class cabins on its B777-200ER aircraft serving the Incheon-Chicago, Incheon-Narita and Incheon-Ho Chi Minh routes.

http://www.businesstraveller.com/asia-pacific/news/asiana-air-introduces-suites-in-the-sky

Broren min med følge dro til Seoul med Asiana i F, var storfornøyd. Det samme kunne han ikke si om turen fra Bangkok til Frankfurt med Thai, det var veldig middels. Han er ingen flynerd, men syntes det var milevis forskjell likevel. Spesielt var maten den store forskjellen.

Back