LN-KGL
ScanFlyer Mile High Club
Hvor står Norwegian sine fly
Har prøvd meg på å lokalisere hvor Norwegian sine fly står. Metoden jeg har benyttet er å gå gjennom forskjellige åpne ACARS-kanaler, og her er resultatet - en oversikt over hvilke fly på hvilke flyplasser. Det vil helt sikkert være feil her (flighter kan være avbrutt, men ikke rapport på ACARS), så det er noen som VET mer så fyll på med riktig informasjon:
Bardufoss (BDU): LN-NOQ
Bergen (BGO): LN-KKL, LN-KKM, LN-KKS, LN-NOD, LN-NOV
Bodø (BOO): LN-NOC
København (CPH): LN-DYC, LN-KHB, LN-KKG, LN-KKH, LN-NOE, LN-NOF, LN-NOO, LN-NOT, LN-NOU
Haugesund (HAU): LN-NOL
Lasham (QLA): LN-KKC
Luleå (LLA): LN-KKI, LN-KKQ
Malaga (AGP): LN-NON, LN-NOS
Molde (MOL): LN-NOG
Oslo (OSL): LN-DYD, LN-KHA, LN-KKA, LN-KKD, LN-KKF, LN-KKJ, LN-KKN, LN-KKR, LN-KKT, LN-KKW, LN-KKY, LN-KKZ, LN-NOB, LN-NOJ, LN-NOP
Rygge (RYG): LN-KKB, LN-KKU
Stavanger (SVG): LN-KKE, LN-KKV, LN-NOH, LN-NOM
Stockholm (ARN): LN-KKX, LN-KKO, LN-NOI, LN-DYA
Tromsø (TOS): LN-KHC, LN-KHD
Warszawa (WAW): LN-KKP
Ålesund (AES): LN-DYB
Har prøvd meg på å lokalisere hvor Norwegian sine fly står. Metoden jeg har benyttet er å gå gjennom forskjellige åpne ACARS-kanaler, og her er resultatet - en oversikt over hvilke fly på hvilke flyplasser. Det vil helt sikkert være feil her (flighter kan være avbrutt, men ikke rapport på ACARS), så det er noen som VET mer så fyll på med riktig informasjon:
Bardufoss (BDU): LN-NOQ
Bergen (BGO): LN-KKL, LN-KKM, LN-KKS, LN-NOD, LN-NOV
Bodø (BOO): LN-NOC
København (CPH): LN-DYC, LN-KHB, LN-KKG, LN-KKH, LN-NOE, LN-NOF, LN-NOO, LN-NOT, LN-NOU
Haugesund (HAU): LN-NOL
Lasham (QLA): LN-KKC
Luleå (LLA): LN-KKI, LN-KKQ
Malaga (AGP): LN-NON, LN-NOS
Molde (MOL): LN-NOG
Oslo (OSL): LN-DYD, LN-KHA, LN-KKA, LN-KKD, LN-KKF, LN-KKJ, LN-KKN, LN-KKR, LN-KKT, LN-KKW, LN-KKY, LN-KKZ, LN-NOB, LN-NOJ, LN-NOP
Rygge (RYG): LN-KKB, LN-KKU
Stavanger (SVG): LN-KKE, LN-KKV, LN-NOH, LN-NOM
Stockholm (ARN): LN-KKX, LN-KKO, LN-NOI, LN-DYA
Tromsø (TOS): LN-KHC, LN-KHD
Warszawa (WAW): LN-KKP
Ålesund (AES): LN-DYB