Hvor mange gir evig status?

Kort og godt.
Hvor mange selskap gir evig status?

Etter hva jeg forstår er det flere OneWorld som gir dette etter x-antall miles.
KLM/Air France gir evig Platinum etter 10 års med platinum
SAS (Og Lufthansa) gir tilsynelatende evig gull ved fylte 60 år men dette er vel ikke helt opplyst og bekreftet..

Noen som gir *G med oppleste og bekreftede regler?

United MileagePlus gir lifetime premier status slik:
- 1 million poeng gir gull.
- 2 millioner poeng gir platinum.
- 3 millioner poeng gir 1K.
- 4 millioner poeng gir GS.

Du kan også gi bort samme status som deg selv til din spouse/significant other.
Selv har jeg 400 000 lifetime miles så har et stykke igjen... :)

Har ikke hørt noe fra SAS om dette nei, har rundt 750000 poeng opptjent de siste 5 årene, og vært EBG over 10 år. Samt diamond siden det ble innført, og ny Diamond i løpet av 4 mnd av den nye opptjeningsperioden..

Vært greit om man fikk noe for lojaliteten.

Kim

Har også hørt at SAS gir evig gull når du blir 60, gitt visse kriteria, uten at jeg har sett reglene for dette. Blir 60 neste år så vi får se. Har vært EBG i ca 15 år, og har vel dratt inn ca 2 mill poeng siden programmet startet. De første 10-15 årene var det dessuten bare basispoeng. De siste 5 årene har det blitt en del ekstrapoeng som drar opp totalen en del.

De fleste amerikanske programmene har vel ulike million miler-schemes med ulike former for lifetime status?

Har også hørt at SAS gir evig gull når du blir 60, gitt visse kriteria, uten at jeg har sett reglene for dette. Blir 60 neste år så vi får se. Har vært EBG i ca 15 år, og har vel dratt inn ca 2 mill poeng siden programmet startet. De første 10-15 årene var det dessuten bare basispoeng. De siste 5 årene har det blitt en del ekstrapoeng som drar opp totalen en del.

De skal gi evig EBG ved 60 år og minst 10 år som EBG.. VELDIG uryddig system og noe jeg MISTENKER ikke skjer automatisk, men kanskje via "mas"?

De burde absolutt hatt en poenggrense for evig EBG/EBD. Hadde vært ryddig og bra!

De skal gi evig EBG ved 60 år og minst 10 år som EBG.. VELDIG uryddig system og noe jeg MISTENKER ikke skjer automatisk, men kanskje via "mas"?

De burde absolutt hatt en poenggrense for evig EBG/EBD. Hadde vært ryddig og bra!

Helt enig, en poenggrense hadde vært ryddig. Synes UA sitt system er bra.
Men det hadde også klare regler for kvalifisering vært, uansett hva kriteria er. Slik det er nå, er dette noen som "vet", men som, i alle fall jeg, ikke finner bestemmelser om noen steder. Slik burde det i alle fall ikke være.

Back