Hvor langt holder du ut 31" pitch i en 737

Smertegrensen din med 31" (eller trangere)

• 2 timer , CDG/MUC/LHR, eller NordNorge er langt nok

Votes: 18 23.7%
  • 4 timer, Til Middelhavet

Votes: 20 26.3%
  • 6 timer , Til Holmarna eller Egypt

Votes: 10 13.2%
  • 8 Timer , DXB

Votes: 21 27.6%
  • 16 timer BKK

Votes: 2 2.6%
  • Nei Takk, ikke noen gris på meg.

Votes: 5 6.6%

• Total voters
    76
Vi er tre som har svart ta vi ikke liker 3" pitch og smågris. Meg, Tommy og hvem er den tredje som savner C-klassen her? :p

-A

Trodde det var hemmelig avstemming jeg! Men jeg melder meg herved som 3 mann som foretrekker laaaangt fremme i biz!!

BF:colgate:

Dersom folk har stemt paa spoersmaalet Hvor langt holder du ut 31" pitch i en 737 er jeg meget overrasket over resultatet. Dersom folk har stemt paa hva debatten i denne traaden ser ut som Hvor lenge holder du ut 31" pitch ser resultatet mer greit ut

Jeg svarte ut fra min overbevisning om at det er skikkelig grisete å sitte på bare 31".

ok?

BF:cool2

Jeg har slitt meg gjennom OSL-FCO med SK smågris, og det var ille. 31" pitch kan gå, det som er problemet er de smale setene og da er ikke midtsetet stedet for Stein Kaptein. Da var det godt å være litt "harry" og reise seg for å stå lenge i midtgangen før vi slapp ut. Maks 4 timer! Maks! Aletrnativet var via CPH. Like ille.

Vi er tre som har svart ta vi ikke liker 3" pitch og smågris. Meg, Tommy og hvem er den tredje som savner C-klassen her? :p

-A

Nå er vi blitt 5!

Men hvem er den dvergen som synes 16 timer med 31" er ok?

BF:drunk:

Jøss, er folk så pinglete at de ikke holder ut noen timer ombord i et litt trangt fly?
Man klarer fint noen timer uten ubegrenset plass til bena og "gratis" tre retters meny med utsøkt vin og champis.
Det tar man når man kommer fram.
Jeg har tilbrakt 6 timer i en smågris, og selv om jeg kan tenke meg bedre måter å tilbringe 6 timer, klarte jeg det uten varige men, og med mye mer penger å bruke i ferien enn om jeg skulle ha brukt en halv årslønn på selve reisen.

Når det er sagt, så liker jeg å skjemme meg selv bort ved å sitte foran gardinet nå og da. Men det er absolutt ikke slik at jeg MÅ det.
Noen ganger kan det å spare masse penger være en vel så stor tilfredsstillelse.

Dersom folk har stemt paa spoersmaalet Hvor langt holder du ut 31" pitch i en 737 er jeg meget overrasket over resultatet. Dersom folk har stemt paa hva debatten i denne traaden ser ut som Hvor lenge holder du ut 31" pitch ser resultatet mer greit ut

Jeg er ikke sikker på om alle er enig med deg i at det er verre å sitte lenge i en narrowbody enn en widebody, rett og slett.

Som EB paakeker, har man jo tilgang paa mange 2 setere paa widebody og det er mye mer plass aa bevege seg paa..

Back