Jo, men så är det ju. Danskarna tror att dom är herre på täppan. Nej, ge mig SAS CRJ nu!:cheers:I Norge säger man att svenskarna bestämmer, i Sverige är danskarna "the evil" och enligt danskarna är alla emot dom. :drunk:
:norEN :SWE
/Daniel
Jo, men så är det ju. Danskarna tror att dom är herre på täppan. Nej, ge mig SAS CRJ nu!:cheers:I Norge säger man att svenskarna bestämmer, i Sverige är danskarna "the evil" och enligt danskarna är alla emot dom. :drunk:
:norEN :SWE
Der fremstilles egentlig SAS som en vanskelig kunde for en ellers vellyket flytype. Nå skal ikke jeg til stilling til det, for en av mine hovedinnvendinger mot AW er de så godt som aldri har noe negativt å si, hverken om produsenter eller flyselskap. (Samme nummer har jo en ren og skjær reklameartikkel for Cesna Mustang).
2 av CPH maskinene skulle til Arik i Nigeria , men denne avtalen er ikke effektuert da Arik ikke kan gjøre opp for seg foreløpig og ikke overraskende i disse finanstider.
Men er disse maskienen SAS eiendom nå?
Arik hadde også fire 737'er langtidsparkert på BFI da jeg var over i april. Er ikke sikker på om disse heller er levert ennå ...
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.