Fnate ScanFlyer Ununoctium Medlem 11 Apr 2010 #1 Hvor er Fnate på vei idag? En liten gjettelek på en søndag - Hvor er Fnate på vei på dette bildet? Hintet som trengs er at bildet er tatt nylig. Attachments Fnate5.jpg 42.5 KB · Views: 719
Hvor er Fnate på vei idag? En liten gjettelek på en søndag - Hvor er Fnate på vei på dette bildet? Hintet som trengs er at bildet er tatt nylig.
H Hickok ScanFlyer Mile High Club Medlem 11 Apr 2010 #2 Re: Hvor er Fnate på vei idag? I så fall er Fnate på SAS museet på Gardermoen.
Fnate ScanFlyer Ununoctium Medlem 11 Apr 2010 #3 Re: Hvor er Fnate på vei idag? Javisst. Fnate er på vei inn i flymuseet i flotteste Euroclass. All mulig honør til de som står på for dette museet. Det var virkelig flott. Og hyggelige folk der oppe.
Re: Hvor er Fnate på vei idag? Javisst. Fnate er på vei inn i flymuseet i flotteste Euroclass. All mulig honør til de som står på for dette museet. Det var virkelig flott. Og hyggelige folk der oppe.
FlightDeck ScanFlyer Mile High Club Medlem 11 Apr 2010 #4 Re: Hvor er Fnate på vei idag? Interessant hvordan alt i SAS skulle være "Euro" på begynnelsen av 90-tallet, med EuroClass, EuroBonus, EuroSleeper, etc. Ti år senere skulle alt være "Skandinavisk".
Re: Hvor er Fnate på vei idag? Interessant hvordan alt i SAS skulle være "Euro" på begynnelsen av 90-tallet, med EuroClass, EuroBonus, EuroSleeper, etc. Ti år senere skulle alt være "Skandinavisk".
Discus Galley Slave Medlem 11 Apr 2010 #5 Re: Hvor er Fnate på vei idag? Fnate said: En liten gjettelek på en søndag - Hvor er Fnate på vei på dette bildet? Click to expand... Som så mye annet flyrelatert her på forumet så finnes det ofte en nesten identisk tråd, dog ikke en Fnate i stolen :lol: http://forum.scanair.no/showthread.php?t=50986
Re: Hvor er Fnate på vei idag? Fnate said: En liten gjettelek på en søndag - Hvor er Fnate på vei på dette bildet? Click to expand... Som så mye annet flyrelatert her på forumet så finnes det ofte en nesten identisk tråd, dog ikke en Fnate i stolen :lol: http://forum.scanair.no/showthread.php?t=50986
Martin Moderator Medlem 11 Apr 2010 #6 Re: Hvor er Fnate på vei idag? Juks! Fnate hadde video på vindussrutene, sånn at det kunne se ut som han faktisk fløy. Da jeg var der var de svarte.
Re: Hvor er Fnate på vei idag? Juks! Fnate hadde video på vindussrutene, sånn at det kunne se ut som han faktisk fløy. Da jeg var der var de svarte.
Discus Galley Slave Medlem 11 Apr 2010 #7 Re: Hvor er Fnate på vei idag? Martin said: Juks! Fnate hadde video på vindussrutene, sånn at det kunne se ut som han faktisk fløy. Da jeg var der var de svarte. Click to expand... Du fløy en simulert tur til Bergen om natten
Re: Hvor er Fnate på vei idag? Martin said: Juks! Fnate hadde video på vindussrutene, sånn at det kunne se ut som han faktisk fløy. Da jeg var der var de svarte. Click to expand... Du fløy en simulert tur til Bergen om natten
Fnate ScanFlyer Ununoctium Medlem 18 Mar 2011 #8 Re: Hvor er Fnate på vei idag? Siden det er fredag og jobben er ferdig kommer en ny liten quiz. Hvor var Fnate på morgenen idag da? Hintet må være at det er flyrelatert (som vanlig) Attachments IMAG0861.jpg 74.9 KB · Views: 304
Re: Hvor er Fnate på vei idag? Siden det er fredag og jobben er ferdig kommer en ny liten quiz. Hvor var Fnate på morgenen idag da? Hintet må være at det er flyrelatert (som vanlig)
Fnate ScanFlyer Ununoctium Medlem 18 Mar 2011 #10 Re: Hvor er Fnate på vei idag? VC-10 said: CPH? Fylefyllepå Click to expand... Det er HELT korrekt. En fin morgen i CPH.
Re: Hvor er Fnate på vei idag? VC-10 said: CPH? Fylefyllepå Click to expand... Det er HELT korrekt. En fin morgen i CPH.
F fjasebase ScanFlyer Gold 18 Mar 2011 #11 Re: Hvor er Fnate på vei idag? Fnate said: Det er HELT korrekt. En fin morgen i CPH. Click to expand... Den var litt for lett egentlig
Re: Hvor er Fnate på vei idag? Fnate said: Det er HELT korrekt. En fin morgen i CPH. Click to expand... Den var litt for lett egentlig
Martin Moderator Medlem 18 Mar 2011 #12 Re: Hvor er Fnate på vei idag? Fnate said: Det er HELT korrekt. En fin morgen i CPH. Click to expand... Høres velfortjent ut etter den harde kontordagen jeg så han hadde
Re: Hvor er Fnate på vei idag? Fnate said: Det er HELT korrekt. En fin morgen i CPH. Click to expand... Høres velfortjent ut etter den harde kontordagen jeg så han hadde