Hvitserk Annapurna sanctuary

God kveld forumister,

Som "gammel" fjellmann så har jeg i mange år ønsket å dra til Nepal. Turen jeg linker til her skulle passe meg, tror jeg; http://www.hvitserk.no/turer/fottur/anapurna_sanctuary

Har noen her på dette eminemte forum noen erfaring med Hvitserk?

Jeg planlegger for våren 2014, får ikke tid før.

Mvh
Fjordheim

En kammerat er en ekte fjellgeit, og han pleier dra med engelske turer. Like bra og halv pris i følge han. Dessverre har jeg ikke noe mer konkret om det du spør om, men kunne tenkt meg det samme selv. Bare ikke akkurat nå. :D

Jeg vet at mange av turene Hvitserk selger arrangeres av andre selskaper, blant annet G adventures, så prismessig kan det sikkert være gunstigere å bestille rett fra dem.

Eller bare fikse turen selv, lillesøster gjorde det. Reiste til KTM og fant noen å dra på tur med..

Med litt planlegging bør det gå finfint!

Takk for tilbakemelding Dag Viking, LCH og Kekker,

Dag Viking; du vet ikke tilfeldigvis hvilket firma din fjellgeit kamerat booker sine turer hos? Har sjekket litt mer selv, og danske Topas tilbyr faktisk nesten samme turen til nesten halve prisen. Faktisk litt lenger varighet, men med CPH som utgangspunkt (vel HAU er jo ikke utgangspunkt uansett for denne turen :) )

LCH; har ikke sjekket G Adventures, men skal gjøre det også.

Kekker; jo takk for tips,....godt tips egentlig; fikse alt sjøl, men jeg tror jeg satser på litt organiseringshjelp for denne turen, som er langt frem i tid.

Albatross Travel tilbyr jo også turer til Annapurna. Flytur til Lukla tilbyr dem også, men sliter med hjemmesiden deres mht. priser etc.

Mvh
Fjordheim

Back