• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Hvit fredag morgen!

Chriscross

ScanFlyer Rusty
Medlem
Bergen kan melde om snø og hagl. Håper flyet til svg ikke blir hindrer av været men, regner med å få prets første de-icing.

God morgen fra Narvik. Her har Kong Vinter lagt et tykt dekke over byen. Planen er å komme seg hjem i kveld, men med de værvarslene som foreligger, så er jeg svært så spent hvordan det vil gå. Har ikke særlig lyst til å sette meg på en times busstur til EVE hvis det er stor sjanse for kansellering. Jeg får se utover dagen hva som skjer.

God morgen fra Narvik. Her har Kong Vinter lagt et tykt dekke over byen. Planen er å komme seg hjem i kveld, men med de værvarslene som foreligger, så er jeg svært så spent hvordan det vil gå. Har ikke særlig lyst til å sette meg på en times busstur til EVE hvis det er stor sjanse for kansellering. Jeg får se utover dagen hva som skjer.
God morgen fra Sørlandet. Kjevik melder om +3 og CAVOK :) nå er det en dagstur til ENGM. Ha en fin dag alle sammen :-)

God morgen fra Stavanger!

Blir hjemmekontor, da minsten i huset er syk på tredje dagen, og i dag var det min tur. Snø i lufta, haggel og sludd er det ute. Snødd har det og gjort i natt ser jeg utfra FB iallefall.

Nuvel, ha en fin en forumister :)

Mårnings og TGIF
Frisk spasertur til jobb i morres, nå arbeid før helgen bringe guttetur :drink

SKÅL kosmonauter :) :) :)

God Morgen fra ENZV her ute er det snø og bikkje kaldt. Dagen i dag skal brukes til jobbing og så i kveld blir det vel en øl og to :cheers: :cheers:

Bare 2 grader her på solkysten i morgentimene idag!
Så det er visst bare å stemme i på "Her kommer vinter'n".
Det meldes frostnetter i helgen også.

Dagen startet med besøk hos Tannplageren og han var tydeligvis så glad for å se meg at han inviterte meg tilbake igjen om ei ukes tid for å hjelpe ham med å nå budsjettene sine! Takke seg til!:headbang

Dagen i dag byr på jobbing * 2, så satser vi på en bedre lørdag i stedet da det uansett ikke blir mye fritid på denne dagen.

Med 3 dager på reise, må jeg si at denne dagen gikk fort. Ble sent hjem i går kveld også da kjerringa forlangte besøk på Sørlandssenteret til deres oktoberfest med mange gode tilbud i går. Dvs jeg måtte være med for å bære og betale. Alt som vanlig der altså! Er det rart jeg drikker??

God helg!

BF:cool2

God morgen. Elefanten melder om blå himmel, to sjokoladekjeks og omlag 1,5 liter Bris. Med andre ord, gode forhold for landing på en kontorpult ved ENKJ.

Tredje dagen på rad med hjemmekontor. Merker hvor vanvittig det har trengtes etter knapt å a touchet bakken siden midten av August.

En fin dag ønskes.

Morgen fra Bodø! Her har været snudd totalt, og blitt til nordøstlig stiv kuling, og lavtrykk som ikke ligner grisen! Det vil med andre ord si at det regner vannrett, og det er sørpete i gatene som ikke saltes. Godt å sitte inne da, og tenke på at jeg kun skal kjøre et kort charteroppdrag i byen i dag. Ønsker alle sammen en strålende fredag, og ikke minst god helg! :D

Morn fra Oslo.
Dagens korte innsats på skolebenken er over for 2 timer siden, nå venter en tur bort på et senter for løfting av tunge ting, samt andre slitsomme aktiviteter.
Innom en butikk for litt helgeforsyninger må man også.
Tror det må lages plass for et par øl i budsjettet ja

God fredag morgen fra Tromsø! Winter wonderland ble til sludd og slaps idag, ikke like hyggelig.. Dagen starter med nyhetskanalen, før jeg skal kjempe meg bort til nærmeste kaffebar.. Ha en fin fredag, og ikke minst helg!

- Sunny

Fredfylt fredag .. Her på terassen sitter jeg i t-skjorta med dagens andre morgenkaffe etter å ha jagd guttungen ut døra. Har besøk fra Norge, så det blir muligens en liten utflukt opp i 'fjellene' før han fortsetter sin verdensturne i retning Honolulu i kveld.

Som nevnt, fin sommertemperatur og ingen tegn til hverken sne, slaps eller stengte rullebaner.

Fredfylt fredag .. Her på terassen sitter jeg i t-skjorta med dagens andre morgenkaffe etter å ha jagd guttungen ut døra. Har besøk fra Norge, så det blir muligens en liten utflukt opp i 'fjellene' før han fortsetter sin verdensturne i retning Honolulu i kveld.

Som nevnt, fin sommertemperatur og ingen tegn til hverken sne, slaps eller stengte rullebaner.

God ettermiddag fra Forus,
Ja bare gni det inn til resten av oss her oppe i nord. :D
Her over i sørvest har det vært rimelig grisete vær så langt i dag.
Må ut senere i dag å sikre båten før neste kuling.
Så ble jeg ikke ferdig i Sandvika denne uka og må følgelig en tur over fjellet østover i morgen tidlig med SK4006 på en jobbedag til. Det blir en kort helg denne gangen. Ingen spøk å jobbe store feltutbygginger.
Det spørs om det ikke blir søndag før returen kan taes.
Ha en fin helg alle.
Det er intet behov for å rope etter vinteren. Den er her allerede!

God morgen fra Miami, været har heldigsvis roet seg ned men et eller annet regnskur dukker opp i ny og ne ser det ut til. Frokosten ble akkurat fortært og etter en kjapp pakketest av kofferten ser det ut til at jeg kan unne meg en liten svingdom innom Macys om ikke noe annet lignende etterpå.

Om det blir oppholdsvær er også planen Miami Beach utover kvelden :)

Ha en fin dag!

God ettermidag fra OSL her venter vi på at DY skal frakte meg til SVG for helgen.

God ettermiddag fra Admirals Club ved D15 på MIA. Forlater straks stedet for å finne AA932 til Newark. Ser ikke ut til at været blir noe hinder, i motsetning til forrige gang jeg prøvde å forlate Florida med fly...

Back