Hei folkens!
Sitter og leser litt om forskjellige situasjoner til flyselskap og diverse utfordringer de står i forhold til med fremtiden. Tenkte det kunne vært litt gøy å høre hvilke dere grep, i dette tilfellet, SAS - ville tatt hvis dere satt i sjefstolen og hadde frie tøyler.
Noe jeg tenker på er følgende:
- Jobbet for å så få flytyper som mulig.
Eksempel:
Byttet ut dagens Long Haul flåte av Airbus 330 og 340 til enten nye Boeing Dreamliner eller Airbus 350 som vil føre til betydlig sparing på drivstoff samt mer moderne fly.
Hatt enten 737-800 eller A320-200
- Utarbeidet et service nivå som står til "gode gamle tider" i SAS. Med dagens punktlighet og samtidig god klasse og service burde det ikke vært langt unna å bli et av verdens beste selskaper igjen.
Er det noen fler som har noe i sitt "konsernsjefs" hjerte?
Sitter og leser litt om forskjellige situasjoner til flyselskap og diverse utfordringer de står i forhold til med fremtiden. Tenkte det kunne vært litt gøy å høre hvilke dere grep, i dette tilfellet, SAS - ville tatt hvis dere satt i sjefstolen og hadde frie tøyler.
Noe jeg tenker på er følgende:
- Jobbet for å så få flytyper som mulig.
Eksempel:
Byttet ut dagens Long Haul flåte av Airbus 330 og 340 til enten nye Boeing Dreamliner eller Airbus 350 som vil føre til betydlig sparing på drivstoff samt mer moderne fly.
Hatt enten 737-800 eller A320-200
- Utarbeidet et service nivå som står til "gode gamle tider" i SAS. Med dagens punktlighet og samtidig god klasse og service burde det ikke vært langt unna å bli et av verdens beste selskaper igjen.
Er det noen fler som har noe i sitt "konsernsjefs" hjerte?
