• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Hvis du styrte SAS...

CFN_001

ScanFlyer Blue
Hei folkens!

Sitter og leser litt om forskjellige situasjoner til flyselskap og diverse utfordringer de står i forhold til med fremtiden. Tenkte det kunne vært litt gøy å høre hvilke dere grep, i dette tilfellet, SAS - ville tatt hvis dere satt i sjefstolen og hadde frie tøyler.

Noe jeg tenker på er følgende:

- Jobbet for å så få flytyper som mulig.
Eksempel:
Byttet ut dagens Long Haul flåte av Airbus 330 og 340 til enten nye Boeing Dreamliner eller Airbus 350 som vil føre til betydlig sparing på drivstoff samt mer moderne fly.

Hatt enten 737-800 eller A320-200


- Utarbeidet et service nivå som står til "gode gamle tider" i SAS. Med dagens punktlighet og samtidig god klasse og service burde det ikke vært langt unna å bli et av verdens beste selskaper igjen.


Er det noen fler som har noe i sitt "konsernsjefs" hjerte? :)
 
Back
Top