Hvilket selskap (OSL-NCE)

SpottAir

ScanFlyer King
Har tenkt meg tilbake til Nice en uke i begynnelsen av Juli neste år som jeg gjorde i år. Det billigste jeg fant er Austrian til 3,100 for 2 pers. Men det er til ugunstige tider (reise 13.40, framme kl. 19, hjemreise kl. 07)

Men jeg fant et tilbud med Swiss (som jeg brukte i fjor) til 3,200.
Men på Swiss sin hjemmeside, oppgis denne kombinasjonen til å koste over 5.000.

Skal jeg stole på Travellink eller Swiss' hjemmeside?

Er travellink et seriøst firma?

Et annet forslag:

Utreise - Tirsdag 06. juli 2010
Brussels Airlines
Flight 2288 Avgang: 06:50 Gardermoen (OSL)
Ankomst: 09:00 National/Zaventem (BRU)

Brussels Airlines
Flight 3617 Avgang: 09:35 National/Zaventem (BRU)
Ankomst: 11:30 Cote d'Azur (NCE)

Retur - Tirsdag 13. juli 2010
Brussels Airlines
Flight 3624 Avgang: 21:45 Cote d'Azur (NCE)
Ankomst: 23:25 National/Zaventem (BRU)

Brussels Airlines
Flight 2281 Avgang: 09:25 National/Zaventem (BRU)
Ankomst: 11:30 Gardermoen (OSL)

En natt på hotell på flyplassen i Brussel.

Andre forslag?

Last edited:
Med tanke på hvilken tid på året dette er... DY har samme dager til 3400,- pr snute...

Oops.

Sjekket med Swiss' hjemmeside på 6. 11.2009!

Det skulle selvfølgelig være 6.07.2010!

Nå finner jeg samme pris som på finn.no på swiss.com

Men er det andre alternativer til LX?

Tittet på LH, ned i 1.884, inkludert meollomlanding ( herlig for oss flygærne ) , koffert, mat , drikke etc..:lol:

Nå er jo Swiss et ypperlig alternativ til SAS, da. Jeg er i hvert fall ikke i tvil om hva jeg hadde valgt.

23.25 i NCE? Uhørt!

Koffert, mat og drikke får du med LX.

Selv om plast-sandwichen til LX med ost som faktisk er sourcream er mye verre en pepperoni-sanwichen til SK, som attpåtil har mye høyere priser, hadde jeg gått for LH hvis jeg hadde fått bedre tider.

Last edited:
23.25 i NCE? Uhørt!

.

Var faktisk booket på den en gang for ikke så lenge siden.
Men incoming flight til Oslo var "seriøst" forsinket , så vi oppsøkte SAS skanken og pekte på at vi nok aldri ville nå cnx i MUC med den dly som incoming hadde til OSL, It'no problem, ble booket om til KLM via AMS og vi kom til NCE den samme kveld, noen minutter før LH om jeg ikke husker feil.
En av fordelene med NETTVERKSelskaper...

Vi reiser ofte til denne destinasjonen og jeg syntes LH er den hyggeligste måten å reise på (Brukte faktisk BA en del før) men har de siste årene brukt SAS sin direkterute da man heller ønsker å tyne flest mulig timer ut av den fritiden man har..

Det er vel ikke all verden å spare på melkerutene tror jeg.

Hvorfor tulle rundt?
Du får Businessklasse med LX for 3932 på disse datoene - med god routing!

Da slipper du å tenke på plast rundt maten. Du har lounge access, og får plenty med points :-)

God tur!

23.25 i NCE? Uhørt!

Koffert, mat og drikke får du med LX.

Selv om plast-sandwichen til LX med ost som faktisk er sourcream er mye verre en pepperoni-sanwichen til SK, som attpåtil har mye høyere priser, hadde jeg gått for LH hvis jeg hadde fått bedre tider.

pepperoni-ciabattaen er long gone.....

http://viewer.zmags.com/publication/505120a3#/505120a3/4

.... og ikke minst likt produkt på alle internasjonale ruter... at de ikke har klart å komme med gratis kaffe/te og frokost på internasjonale ruter er jo trist da.

litt OT, men uansett hvem du flyr med, fly med et ordentllig flyselskap :old

Hvorfor tulle rundt?
Du får Businessklasse med LX for 3932 på disse datoene - med god routing!

Da slipper du å tenke på plast rundt maten. Du har lounge access, og får plenty med points :-)

God tur!

100 % enig har brukt LX på en rekke ruter det siste året, NCE, ATH, BCN..., flott service (borsett fra rødvinen på Bizz - særlig det sveitsiske merket:headbang), overkommelig pris og bra med EB poeng! På farten i dag til Firenze - via Zurich med LX fra OSL 19.40:p:p

Back