Y Yankee ScanFlyer Gold 26 Sep 2012 #1 Ser det kommer et selskap med flightnr JN1137 fra Verona til OSL kl 11.30 imorgen (torsdag), hvilket selskap er det? Spør bare fordi jeg kommer til OSL en veldig kjapp tur imorgen med Norwegian
Ser det kommer et selskap med flightnr JN1137 fra Verona til OSL kl 11.30 imorgen (torsdag), hvilket selskap er det? Spør bare fordi jeg kommer til OSL en veldig kjapp tur imorgen med Norwegian
jameson82 Flysitter 26 Sep 2012 #3 Superhai said: Livingston, hvis jeg ikke tar for mye feil. Click to expand... Livingstone er LM. JN var Excel Airways men de er historie. Virker ikke ut som koden er i bruk
Superhai said: Livingston, hvis jeg ikke tar for mye feil. Click to expand... Livingstone er LM. JN var Excel Airways men de er historie. Virker ikke ut som koden er i bruk
Y Yankee ScanFlyer Gold 26 Sep 2012 #4 Håper jeg får tid til litt spotting på OSL imorgen, jeg tar uansett med meg kamera.
LN-MOW Flyklapper Medlem 26 Sep 2012 #5 Det er ihvertfall en 320 ... Ser forøvrig at Livingston var på OSL som JN forleden .. da har de vel byttet kode .. Last edited: 26 Sep 2012
Det er ihvertfall en 320 ... Ser forøvrig at Livingston var på OSL som JN forleden .. da har de vel byttet kode ..
Y Yankee ScanFlyer Gold 26 Sep 2012 #6 Ny flyreg uansett Må bare spør sjefen om jeg kan tilbringe noen timer på OSL eller om meg og han skal rett tilbake til vestlandet.
Ny flyreg uansett Må bare spør sjefen om jeg kan tilbringe noen timer på OSL eller om meg og han skal rett tilbake til vestlandet.
Superhai ScanFlyer Rusty 27 Sep 2012 #7 jameson82 said: Livingstone er LM. Click to expand... Livingston som LM er historie, nye Livingston bruker JN.
jameson82 said: Livingstone er LM. Click to expand... Livingston som LM er historie, nye Livingston bruker JN.
T Thomas ScanFlyer Rusty 28 Sep 2012 #8 Ja, dette er Livingston - litt info om i morgen, Fredag: 28SEP 2012 JN 1721 RMI 0715 OSL 0950 JN 1722 OSL 1050 RMI 1335 EIEUA Click to expand...
Ja, dette er Livingston - litt info om i morgen, Fredag: 28SEP 2012 JN 1721 RMI 0715 OSL 0950 JN 1722 OSL 1050 RMI 1335 EIEUA Click to expand...
jameson82 Flysitter 28 Sep 2012 #9 Superhai said: Livingston som LM er historie, nye Livingston bruker JN. Click to expand... Ah.. Minner meg om en vits. To 5 åringer lekte i sandkasse, Olav har blitt pappaen min sa den ene. Å ja.. Han er bra. Han hadde jeg ifjor svarte den andre.
Superhai said: Livingston som LM er historie, nye Livingston bruker JN. Click to expand... Ah.. Minner meg om en vits. To 5 åringer lekte i sandkasse, Olav har blitt pappaen min sa den ene. Å ja.. Han er bra. Han hadde jeg ifjor svarte den andre.