K KnutW Speedbird Concorde Medlem 4 Feb 2024 #1 Jeg trenger hjelp til å identifisere denne vingen. Noen som vet hvilket selskap det er? Attachments IMG_1060.jpeg 515.8 KB · Views: 385
K KnutW Speedbird Concorde Medlem 4 Feb 2024 #3 Nei, i følge Google (sorry Tjab, der brøt jeg med prinsippet ditt..) er det ikke Delta.
T Tjab Upgrade me.... 14 Feb 2024 #6 Nå har jeg blitt helt opphengt i denne og har sendt en henvendelse til Wing Collector for å se om dem kan hjelpe. Nermeste jeg har vært er noe fokker greier, noe croatisk, og min egen kvasi retorikk.. Edit og oppdatering: Søket etter opphavet er nå internasjonalt Last edited: 14 Feb 2024
Nå har jeg blitt helt opphengt i denne og har sendt en henvendelse til Wing Collector for å se om dem kan hjelpe. Nermeste jeg har vært er noe fokker greier, noe croatisk, og min egen kvasi retorikk.. Edit og oppdatering: Søket etter opphavet er nå internasjonalt
K KnutW Speedbird Concorde Medlem 14 Feb 2024 #7 Du verden, tusen takk for innsatsen, Tjab! Du får holde oss oppdatert her om det skulle dukke opp noe mer informasjon om den.
Du verden, tusen takk for innsatsen, Tjab! Du får holde oss oppdatert her om det skulle dukke opp noe mer informasjon om den.
A andreas_a ScanFlyer Gold 19 Feb 2024 #9 Trdfly said: Er det ikke Nordic Airways/Leisure? Click to expand... Det ligner veldig, ja
K KnutW Speedbird Concorde Medlem 19 Feb 2024 #10 Ligner i allefall veldig. Tusen takk for hjelpen folkens!