Hvilken "paint job" er mest gjenkjennlig?

TLS at OSL

Flyer
Medlem
Hver gang jeg jeg hører et fly, ser jeg opp, og veldig ofte må jeg tenke meg om hvilket flyselskap det er som fly over meg, bortsett fra når det er Norwegian. De er så lett gjenkjennelige, og jeg kan ikke skjønne hvilket annet flyselskap som kan måle seg med "rødnesede Rudolf". Norwegian gjenkjennes enten de flyr i 1000 fot eller 40 000 fot, og om du ser ser et av flyenes deres ovenfra, nedenfra, forfra eller fra siden.

Hva sier forumet om dette? Er det noen andre som synes like godt?

Quatar og Emirates er enda lettere enn Norwegian å kjenne igjen fordi de har navnet sitt malt på undersiden. God reklame spør du meg :up:

Quatar og Emirates er enda lettere enn Norwegian å kjenne igjen fordi de har navnet sitt malt på undersiden. God reklame spør du meg :up:

Ja, jeg vet det, men det er ikke så lett å lese hvis de flyr høyt over deg. Den røde "nesen" ser du MYE tydeligere uansett hvor høyt de flyr. Da er det ikke nødvendig å prøve å lese hva som står under flyet.
Jeg kan ikke skjønne at det er noe annet flyselskap i hele verden som er så lett gjenkjennlig...? Kjos & Co har etter min mening gjort noe genialt med den "paint job'en".

DY har også nå på 787'en "norwegian.com" malt på undersiden.

Qatar (skrives uten "u").

Jeg synes Air Greenland (helt rødt); BA, Icelandair og Delta (mørkeblå underside); og El Al (med den blå stripen) er de letteste ;)

Back