Hvilken joystick?

bonzki

Newcomer
Har tenkt å oppgradere og har sett på disse:

- Saitek Yoke with Throttle Quadrant (vet det er mange oppgraderingsmuligheter for dette settet, men er ikke på det nivået enda. Blir kanskje også litt teit å fly jagerfly med ratt..)
- X52 Pro Flight System (Kult med motstand i stikka..)
- Logitech Flight System G940 (fant dette for ca 1500 kr i utlandet og er vel dette som er mest aktuelt tror jeg.)

Noen som har noen form for erfaring/innvendinger ved noen av disse, eventuelt andre typer?

Har hatt den vanlige X52en, og den er nå pensjonert til fordel for en mye simplere Logitech. Yoke er lite kompatibelt uten pedaler. Har både pedaler og yoke + stikke. Og jeg bruker mest stikka. Hadde jeg vært deg hadde jeg kjøpt G940, er en komplett pakke - som jeg har hørt mye godt om :)

Så ut som en hissig joystick. :) Har du noe erfaring med denne?
Er egentlig ute etter en mer allsidig joystick; "The HOTAS Warthog includes no provisions for connection of rudder pedals, and for now Thrustmaster has no plans to make USB rudder pedals."

Jeg har Pro Flight yoken fra Saitek, med 2x throttle, rudder, multipanel og switchpanel. Funker som bare det! Jeg kjøpte fra simware simulations på nettet.

Så at Saitek kom med en ny, grom joystick med force sensing. Regner med at denne også kan kobles til resten av Saitek-utstyret som rorpedaler å helle pakken. Men det blir nok G940 denne gangen, gidder ikke investere så alt for mye penger i joystick og utstyr enda. :)

Back