• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Hvilke ruter bør Norwegian starte opp eller forsterke til Sommer 2007

Re: Hvilke ruter bør Norwegian starte opp eller forsterke til Sommer 2007

Originally posted by Cedlind

BGO-TOS? Tjaaa.. WF har jo åpnet her, men det bare en gang om dagen. (Og hørte jeg noe om sommerrute?)

Jeg tenkte på en helårs-rute. Det burde jo være marked for noe slik.

TOS/BOO/EVE - RIX eller TLL kunne også vært spennende å prøve.

Originally posted by OJB

Personlig ønsker jeg meg SVG-ABZ-SVG i nær framtid

Blir vanskelig uten bonusprogram, mange faste kunder her som reiser veeeellldig mye og de ser helt sikkert på nytten av bonusprogram:rolleyes:

Legges ned: Alle...

Beholdes: Ingen

Fly: Selges

Ruter: Overføres til SAS Bratehens.

Scanor: Søker dekning..

Nervøs du nu igjen da? :cool:

Oslo - Alta. Det er fullt hver gang og Norwegian bør sette inn flere fly på denne strekningen.....

Er det noen som har hørt noe om det blir noe av ruta Oslo - Wroclaw?

Hehe, njet, men det står på Norwegians hjemmeside under nyheter at det er fra 28. oktober fra Oslo.

http://www.norwegian.no/sw22678.asp

og det er tegnet inn på kartet med en gul strek. Men som nevnt, dama i kundeservice jeg henvendte meg til visste ikke om ruta i det hele tatt. Men hun ble oppmerksom på det da jeg sa det, sjekket, og bekreftet at den skulle starte, men visste ikke når den ble tilgjengelig for bestilling.

Nuvel, nå blir det høsttur til Praha i stedet...

Long haul?

Så på Norwegian.no at de nå starter KRS-STN. Lurer på hvordan det kommer til å gå

Oslo - Barcelona bør være selvskreven, men det er muligens vanskelig å komme til der? De bygger jo en ny svær terminal der nå. (Var der i forrige uke, fantastisk by.)

Originally posted by EB

Long haul?

Jeg synes ikke det er en helt fjern tanke jeg heller. En dag vil ikke det norske markedet tillater mer ekspansjon og Norwegian vil måtte se etter flere muligheter. Osl har jo et stort potensiale når det gjelder longhaul og norwegian har vist at de får mye ut av lite..... Men det er nok desverre "om det skjer" langt frem i tid tror jeg....

Kanskje nye ruter heller vil komme ut fra polske flyplasser og ikke fra norske? ;)

Originally posted by enspotter

Oslo - Alta. Det er fullt hver gang og Norwegian bør sette inn flere fly på denne strekningen.....

Fullt kvar avgang? korleis veit du det?

Originally posted by wf145

Originally posted by enspotter

Fullt kvar avgang? korleis veit du det?

Har vært fullt hver gang jeg har reist på strekkningen, og billigbillettene forsvinner fort, så d er vel påtide me en daglig avgang til.

I tillegg håper jeg de øker på OSL-BOO.

Back