• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Hvilke norwegian fly har du flydd?

LN-KKP (tror jeg)
LN-KKB
LN-KKM
LN-KKI
LN-KKX
LN-KKR (tror jeg)
og et par-tre jeg ikke husker. For det meste SAS, mer NAX nå de siste årene.
 
LN-KKR
LN-NOC
LN-NOQ
LN-NOS
LN-KHD X 2
LN-KKU
LN-KKE
LN-KKJ

Disse er satt opp i rekefølgen jeg fløy med disse.

Min Flightmemory inneholder også alle andre flyselskaper og reg .
 
Oj, skal vi se:
LN-KKA
LN-KKF (X2)
LN-KKG
LN-KKI (X3)
LN-KKJ (X4)
LN-KKL (X6)
LN-KKM
LN-KKN (X4)
LN-KKO (X2)
LN-KKP (X3)
LN-KKQ (X3)
LN-KKS (X2)
LN-KKT (X2)
LN-KKU
LN-KKV (X2)
LN-KKW
LN-KKX (X2)
LN-KKY
LN-KKZ (X2)
LN-NOB
LN-NOD (X2)
LN-NOE
LN-NOI

Det skulle bli 23 forskjellige individer. I tillegg mangler jeg reg på en fire-fem turer. Hu hei, egentlig tilfeldig hvordan enkelte maskiner er gjengangere, mens andre ikke er det.
 
Ingen, dessverre :(

Siden Norwegian startet opp med jetfly (omtrent samtidig med at familien min begynte å vokse), har det blitt altfor lite flyvning. Det har bare blitt noen turer til Kjøben og Stockholm i forbindelse med jobb, og det har vært med Sterling (i 2005 - hyggelig opplevelse, det) og SAS (bånnsolid, selvsagt). Jeg regner med å rette på det til sommeren i alle fall, men det kommer bl.a. an på hvem som flyr til rett sted til rett pris til rett tid til Italia neste sommer.
 
Oj, skal vi se:
LN-KKA
LN-KKF (X2)
LN-KKG
LN-KKI (X3)
LN-KKJ (X4)
LN-KKL (X6)
LN-KKM
LN-KKN (X4)
LN-KKO (X2)
LN-KKP (X3)
LN-KKQ (X3)
LN-KKS (X2)
LN-KKT (X2)
LN-KKU
LN-KKV (X2)
LN-KKW
LN-KKX (X2)
LN-KKY
LN-KKZ (X2)
LN-NOB
LN-NOD (X2)
LN-NOE
LN-NOI

Det skulle bli 23 forskjellige individer. I tillegg mangler jeg reg på en fire-fem turer. Hu hei, egentlig tilfeldig hvordan enkelte maskiner er gjengangere, mens andre ikke er det.

Etter helgens tur har jeg nå også logget LN-NOP og LN-NOX. Dvs at jeg har 25 unike DY-reg i boken min:)
 
Reg - Antal gonger
LN-KKB-1
LN-KKC-2
LN-KKE-1
LN-KKF-1
LN-KKH-1
LN-KKI-1
LN-KKJ-2
LN-KKQ-1
LN-KKS-1
LN-KKT-2
LN-KKU-2
LN-KKV-1
LN-KKW-3
LN-KKX-2
LN-KKY-5
LN-KKZ-1
LN-NOB-1

Flyr mest Sas, men har vore med desse DY-maskinane.
 
Har lenge tenkt å lage et oppsett over hvilke fly jeg har fløyet og begynne med DY, BU og SK. Her fikk jeg inspirasjon til å gå inn i listene og trekke ut info. Mine DY-fly er som følger:

G-CELU (Innleid fra Channel Express under oppstarten)

LN-KKB
LN-KKC
LN-KKD
LN-KKE
LN-KKF
LN-KKH
LN-KKI
LN-KKJ
LN-KKM
LN-KKN
LN-KKO
LN-KKL
LN-KKP
LN-KKQ
LN-KKR
LN-KKS
LN-KKT
LN-KKU
LN-KKV
LN-KKW
LN-KKX
LN-KKY
LN-KKZ

LN-KHC

LN-NOB
LN-NOC
LN-NOD
LN-NOG
LN-NOI
LN-NOM
LN-NON
LN-NOO
LN-NOQ
LN-NOS
LN-NOT
LN-NOW

LN-DYB

:fly
 
B733 - G-CELU (Channel Express for DY)
B733 - LN-KKF (klapp)
B733 - LN-KKB
B733 - LN-KKY (Acta)
B733 - LN-KKR (klapp)
B738w - LN-NOF
B738w - LN-NOS
Dette er det jeg husker i farta. Mangler sikkert noen stykker...
 
Jeg har flydd:

LN-KKF: AES-OSL
LN-KKN: AES-OSL
LN-KKG: OSL-AES-OSL (måtte snu pga dårligvær)
LN-KKG: OSL-MOL-AES (landet på AES pga dårligvær på MOL)
LN-KKF: AES-OSL
LN-KKI: OSL-AES
LN-KKU: AES-OSL
LN-NOD: OSL-AGP-OSL
LN-KKF: OSL-AES
LN-KKW: AES-OSL
LN-NOD: OSL-PMI
LN-NOM: PMI-OSL
LN-KKJ: OSL-AES
LN-NOM: AES-OSL
LN-KKW: OSL-AES
LN-NOV: OSL-AES
 
Back
Top