Hvilke lounger i HKG?

AN0510

ScanFlyer Blue
Kan noen fortelle meg hvilke lounger vi har tilgang til i HKG? Vi er tre stk som reiser, jeg er OW Emerald, en annen er OW Saphire og den tredje er statusløs. Vi er på en intra asiatisk flight med CX i C.

Last edited:
Du har iallefall adgang til CX sine lounger. Og de er jo av meget bra kvalitet. Dessuten har vel BA/QF en lounge også du kan lure deg inn i.

Dere kan bruke alle CX Business lounger, pluss BA (Qantas) sin. Sistnevnte er min favoritt der.

Men om du og en til sniker dere unna kan du besøke The Wing, og den er SJEF!

Dere kan bruke alle CX Business lounger, pluss BA (Qantas) sin. Sistnevnte er min favoritt der.

Men om du og en til sniker dere unna kan du besøke The Wing, og den er SJEF!
Ja, jeg skulle ønske man kunne betale for tilgang dit, da dette er en av mine absolutte favoritt-lounger. Qantas/BA sin er absolutt bra, men jeg tror dessverre ikke den er åpen når vi er der. Mener å huske at den ikke åpner før rundt kl. 16?
blir vel The Pier som er aktuell da? Jeg er faktisk ikke noen stor fan av akkurat den loungen.

Last edited:
Ja, men veldig forskjellige. Jeg er ikke så begeistret for kelner-opplegget f.eks.

Ja, det å måtte være sin egen kelner er jo noe dritt!:colgate:
Kan de ikke komme å servere det du ønsker i store mengder, kan det jo nesten være det samme!:stir

Ja, det å måtte være sin egen kelner er jo noe dritt!:colgate:
Kan de ikke komme å servere det du ønsker i store mengder, kan det jo nesten være det samme!:stir

Hehe, nei, jeg foretrekker å forskyne meg av børsten selv istedet for å måtte vinke til meg en kelner hver gang jeg vil ha påfyll.

Hehe, nei, jeg foretrekker å forskyne meg av børsten selv istedet for å måtte vinke til meg en kelner hver gang jeg vil ha påfyll.

Champis er selvbetjent på The Wing. What else matters?

Back