Hvilke flymodeller har du?

Jeg har ikke så mange modeller, men de jeg har. Er jeg glad i.. Her kommer de.
744EK.jpg

Liker den store 747´n min! Er i ganske god kvalitet til og være plast også!
AA320.jpg

Denne er stooor!
IMG_6982.jpg

-
IMG_6983.jpg

Herpa (ja, modellprodusenten). Kjøpt i Berlin.
IMG_6985.jpg

Faktisk fløyet med akkuratt den reg´n!
IMG_6986.jpg

Den (ekte) stod på siden av vår på DXB..
IMG_6987.jpg

-
IMG_6988.jpg

Flydd med den.
IMG_6989.jpg

-
IMG_6990.jpg

Flaggskipet i flåten!
IMG_6991.jpg

Dette er resultatet av å ha yngre slektninger - A330 med ødelgte hjul og oppskrapt maling :cry:
IMG_6993.jpg

-
IMG_6995.jpg

-
IMG_6996.jpg

-
IMG_6997.jpg

Thats it folks!

Jeg har ikke så mange modeller, men de jeg har. Er jeg glad i.. Her kommer de.
744EK.jpg

Liker den store 747´n min! Er i ganske god kvalitet til og være plast også!

Jeg har noen Skymarks og Hogan modeller i 1/200, og jeg er faktisk imponert av disse plast modellene. Disse to har faktisk hvist stor framgang i de siste årene, nå trenger de bare litt bedre vinge detaljer og motorer/fanblades.

Premier planes har jo vært helt fantastiske på detaljer! Det er jo den typiske snap fit typen i plast! :D

Flotte modeller! :D Vil du selge meg KLM tripple seven modellen? :spin
Nei, det vil jeg absolutt ikke! Jeg samler nemlig på den eksakte typen, og korrekt selskap som jeg har flydd med tidligere. Listen er laaaaangt fra fullført.
Mangler blant annet en 757 som gikk i charter fra OSL-Stockholm-DXB, husker bare ikke selskapet! Mangler flere KLM modeller, SAS, WIF osv..

Da har jeg fått to nye tilskudd i flåten min:

Emirates B777-300 1:200
Emirates A380-800 1:200

Bilder kommer imorgen (faktisk så blir det vel idag egentlig)
Hvem det er som har produsert dem klarte jeg ikke å finne ut av.

Ok, da har man fått bilder også:
IMG_2126.jpg

IMG_2127.jpg

IMG_2128.jpg

IMG_2129.jpg

Har litt mangel på plass for øyeblikket, derfor de ikke har en egen dedikert plass men står sammen med alt rotet

Skaffet meg en ny en i flåten min i London på onsdag :D British Airways B787-8, synd den ikke er på vingene enda... De solgte også Virgin og andre BA modeller, men hadde brukt for mye penger i London til at jeg fikk råd til de :(

dessuten har de skrevet feil scala. Den er i 1:200 og ikke 1:250. Det står på pakken .Og er større en 1:250. :)

De har vært ganske kreative i monteringen av stand, og ikke minst vinger og motor på den modellen:lol:

Back