Alle 800-er i Norwegian har det, av 300-ene har KHA, KHB, KHC og KKX winglets. Såvdt jeg vet...
Hvorfor vil du vite dette?
Synes nu egentlig at spørgsmålet var reelt nok,,,ofte er diverse lister ikke helt opdateret, og der for kunne "insiderviden" være bedreUnnskyld kommentaren min, men det går faktisk ann å fine slikt på diverse nettsteder, et raskt Google søk kan ofte være lurt før man spør.
Du får slite deg igjennom disse listene.
http://www.planespotters.net/Airline/SAS
http://www.planespotters.net/Airline/Norwegian-Air-Shuttle
Unnskyld kommentaren min, men det går faktisk ann å fine slikt på diverse nettsteder, et raskt Google søk kan ofte være lurt før man spør.
Du får slite deg igjennom disse listene.
http://www.planespotters.net/Airline/SAS
http://www.planespotters.net/Airline/Norwegian-Air-Shuttle
Unnskyld kommentaren min, men det går faktisk ann å fine slikt på diverse nettsteder, et raskt Google søk kan ofte være lurt før man spør.
Du får slite deg igjennom disse listene.
http://www.planespotters.net/Airline/SAS
http://www.planespotters.net/Airline/Norwegian-Air-Shuttle
Nei. Det lages ikke winglets for -600. -400 og -500 brukes vel mest på korte hopp på vestlandet, og da er winglets mindre viktig.
-400 og -600 er ikke sertifisert for winglets
Syns det er merkelig at -400 ikke er sertifisert, mens -500 er det.-400 og -600 er ikke sertifisert for winglets
Skulle tro at det var mer å hente på -400 siden den er større/tyngre, flere er produsert og gjerne brukes på lengre legs.
Syns det er merkelig at -400 ikke er sertifisert, mens -500 er det.