Hvilke fly får jeg til LYR?

Fredrik Propell

ScanFlyer Silver
Hvilke fly får jeg til LYR?

Skal fly SK208 KRS-OSL , SK4414 OSL-(TOS)-LYR, SK4425 LYR-(TOS)-OSL og SK223 OSL-KRS den 12/6. Hvilken individer er det jeg får på turene opp og ned? OG er det internett ombord?

Re: Hvilke fly får jeg til LYR?

Har sjekket Widerøe.no nå, men det står ikke noe reg på noen av avgangene. Er det noen som har tilgang til noe interne systemer som kan gi meg reg på flyene?

Har sjekket Widerøe.no nå, men det står ikke noe reg på noen av avgangene. Er det noen som har tilgang til noe interne systemer som kan gi meg reg på flyene?

Du må sjekke "er flyet i rute" etter kl 23 i kveld, da skal de ligge inn.

Husk å lade batteriene og å tømme minnekortet før avreise. God tur ;)

Blir iallefall ikke internett, siden det står 737-800 Winglets... Høyst sannsynlig LN-RRE/RRF/RRG! :)

(Men det er jo enda bare spekulasjon, kan brått endre seg).

Tror ikke det blir noen krise uten nett, hadde bare vært gøy å teste det ut når man først skal på tur :)

Sånn "litt på siden" har jeg flydd med internettmaskin fra SAS et par ganger, og det virker som dekninga blir dårligere jo lenger nord man kommer. Jeg har aldri prøvd den til Svalbard, men mellom OSL-TOS blir dekninga mer eller mindre konsekvent dårligere hver gang vi havner nord for polarsirkelen. Pilotene har spekulert i om dette kan være på grunn av banen til satelitten som gir internett-dekning, men det tør jeg ikke si noe mer på :) Hadde vært interessant å høre hvordan internettdekninga er mellom TOS-LYR.

Blir iallefall ikke internett, siden det står 737-800 Winglets... Høyst sannsynlig LN-RRE/RRF/RRG! :)

(Men det er jo enda bare spekulasjon, kan brått endre seg).

Sånn "litt på siden" har jeg flydd med internettmaskin fra SAS et par ganger, og det virker som dekninga blir dårligere jo lenger nord man kommer. Jeg har aldri prøvd den til Svalbard, men mellom OSL-TOS blir dekninga mer eller mindre konsekvent dårligere hver gang vi havner nord for polarsirkelen. Pilotene har spekulert i om dette kan være på grunn av banen til satelitten som gir internett-dekning, men det tør jeg ikke si noe mer på :) Hadde vært interessant å høre hvordan internettdekninga er mellom TOS-LYR.

Du hadde rett Polaris, det ble LN-RRF til LYR t/r. Fra KRS-OSL blir det LN-RPL og retur OSL-KRS blir det LN-RCY, så ingen wifi, så får ikke sjekket ut tilgjengeligheten helt nord. Men samma det, tror jeg overlever ;)

Back