Hvem skal overhalde SAS sine B737?

fokkeren

ScanFlyer Blue
Ryktene sier att STS ikke greier å overhalde alle sine B737 neste år.Det gjeller det tunge velikeholdet etter hva ryktene sier.Skal hvisnok lite eller ingen slots i Europa heller.

Tenk om STS hadde vert så modige til å starte opp igjen på Sola.

Det er ingen skam å snu seg rundt å begynne på nye ark.

Hangeren er jo der alerde.Er nå blitt lagringsplass MD80.

Er det noen som hvet noe mer:question: :cool:
 
SAS snur aldri

Ryktet sier at det kommer flere MD80er som skal vinterlagres på Sola , godt og varmt, inne :angry:
 
Hvor har du dette fra?

På tross av dystre spådommer har allerede flere 737 (også 737 classic) vært på sjekk på OSL basen, og flere er på gang.

For tiden står bl.a 737-500 LN-BRR inne for C9 check og 737-600 LN-RRZ for C4 check.
 
Tror nok SAS har dette under kontroll. Ellers finnes det kapasitet baade i Amerika og Asia. Og en ferryflight dit er bare en poelse i slaktetiden ...
 
Originally posted by LN-RKF

For tiden står bl.a 737-500 LN-BRR inne for C9 check og 737-600 LN-RRZ for C4 check.

Slightly OT;
Hva er forskjellen på de forskjellige C sjekkene du nevner her, som C4 og C9?
Er det hhv. 4. og 9. gangen det respektive flyet er inne til en C sjekk?
(det virket logisk, synes jeg :) )

Og er C sjekken mer omfattende på en C9, en på en C4?
 
Ønker STS Gardermoen all lykke med overhaldingen avB737 flåten.Er dessverre redd att den forsvinner til Østeuropa:question: BTS på Sola var billigst og hadde all know på B737 alikevell bli de ofret.:(
 
Back
Top