NordicMaster
ScanFlyer Blue
Før jul kjøpte jeg flyreise og bil-leie i samme booking på en av de store, nettbaserte reisebyråene. Da flyet var forsinket inn (ingen grunn til forsinkelsen oppgitt) så kom jeg frem etter kontorets åpningstid. Bilutleieren (en av de store utleierne) holdt fortsatt åpent for meg, men belastet et gebyr på €35ish (Vel verdt pengene).
Mulig det er litt smålig å søke dette refundert, men jeg er mer ute etter et prinsipielt svar (for bruk senere i andre tilsvarende situasjoner). Er det jeg, reisebyrået, flyselskapet eller forsikringsselskapet (jeg har Europeiske reiseforsikring) som skal dekke denne type utgifter?
Mulig det er litt smålig å søke dette refundert, men jeg er mer ute etter et prinsipielt svar (for bruk senere i andre tilsvarende situasjoner). Er det jeg, reisebyrået, flyselskapet eller forsikringsselskapet (jeg har Europeiske reiseforsikring) som skal dekke denne type utgifter?
Last edited: