ENGM 911 ScanFlyer Rusty Medlem 28 Oct 2010 #1 Hvem kommer først på vingene med IC? Kommer Norwegian eller Feel Air først? Last edited: 28 Oct 2010
ENGM 911 ScanFlyer Rusty Medlem 28 Oct 2010 #3 Re: Hvem kommer først på vingene med IC? Ble litt redigering i overskriften, beklager.
T Toffen ScanFlyer Blue 28 Oct 2010 #4 Re: Hvem kommer først på vingene med IC? Jeg tipper på SAS, etterfulgt av Feel Air og Norwegian.
Blackhawk ScanFlyer Gold 28 Oct 2010 #5 Re: Hvem kommer først på vingene med IC? Nå ja.. man skal nok være ganske så optimist, hvis man tror pr. i dag (etter SAS starter opp med IC på OSL igjen) at BÅDE Feel og DY skal starte opp IC-trafikk - det tror jeg definitivt aldri vil skje.
Re: Hvem kommer først på vingene med IC? Nå ja.. man skal nok være ganske så optimist, hvis man tror pr. i dag (etter SAS starter opp med IC på OSL igjen) at BÅDE Feel og DY skal starte opp IC-trafikk - det tror jeg definitivt aldri vil skje.
Tommy777 ScanFlyer Mile High Club 29 Oct 2010 #7 Re: Hvem kommer først på vingene med IC? Ingen av dem.. Just because "it's Scandinavian"
G Giama3 ScanFlyer Blue 29 Oct 2010 #8 Re: Hvem kommer først på vingene med IC? Jeg har tru på Norwegian og Feel Air. SAS derimot har jeg ikke noe tru på. Danskene vil bare inn for og ødelegge IC fra OSL og deretter trekke seg ut.
Re: Hvem kommer først på vingene med IC? Jeg har tru på Norwegian og Feel Air. SAS derimot har jeg ikke noe tru på. Danskene vil bare inn for og ødelegge IC fra OSL og deretter trekke seg ut.
LN-AØR ScanFlyer Crusty 29 Oct 2010 #9 Re: Hvem kommer først på vingene med IC? Giama3 said: Jeg har tru på Norwegian og Feel Air. SAS derimot har jeg ikke noe tru på. Danskene vil bare inn for og ødelegge IC fra OSL og deretter trekke seg ut. Click to expand... SAS flyr jo IC fra ARN og CPH, så argumentet om SAS er irrelevant. For det andre så starter SK OSL-EWR i slutten av mars...
Re: Hvem kommer først på vingene med IC? Giama3 said: Jeg har tru på Norwegian og Feel Air. SAS derimot har jeg ikke noe tru på. Danskene vil bare inn for og ødelegge IC fra OSL og deretter trekke seg ut. Click to expand... SAS flyr jo IC fra ARN og CPH, så argumentet om SAS er irrelevant. For det andre så starter SK OSL-EWR i slutten av mars...
O ostis ScanFlyer Blue 29 Oct 2010 #10 Re: Hvem kommer først på vingene med IC? LN-AØR said: SAS flyr jo IC fra ARN og CPH, så argumentet om SAS er irrelevant. For det andre så starter SK OSL-EWR i slutten av mars... Click to expand... Sas kommer nog att gå fint fram till att Norwegian kommer på vingarna tror jag. Sen blir det svårare för dom.
Re: Hvem kommer først på vingene med IC? LN-AØR said: SAS flyr jo IC fra ARN og CPH, så argumentet om SAS er irrelevant. For det andre så starter SK OSL-EWR i slutten av mars... Click to expand... Sas kommer nog att gå fint fram till att Norwegian kommer på vingarna tror jag. Sen blir det svårare för dom.
jameson82 Flysitter 29 Oct 2010 #11 Re: Hvem kommer først på vingene med IC? Så vidt meg bekjent har Mr Kjos aldri lovet ting han ikke holder så trur definitivt Norwegian kommer IC engang, Feel har jeg jeg mindre tro på..
Re: Hvem kommer først på vingene med IC? Så vidt meg bekjent har Mr Kjos aldri lovet ting han ikke holder så trur definitivt Norwegian kommer IC engang, Feel har jeg jeg mindre tro på..