Hvem har hevd på fotstøtten?

• Personen på setet over.

Votes: 3 11.5%
  • Personen på setet bak.

Votes: 9 34.6%
  • Begge, fotflørt er bra.

Votes: 6 23.1%
  • Ingen, stangen skal ikke brukes til fotstøtte.

Votes: 8 30.8%

• Total voters
    26

robertaas

Helgeturekstremist
Medlem

Rett under forkanten av flysetet er det en metallstang litt over gulvet som skal stoppe bagasje som er lagt under setet. Metallstangen kan også brukes til fotstøtte enten for personen på setet som setter helen mot eller på stangen eller personen bak som setter tær eller fotblad oppå metallstangen. Men hvem har egentlig hevd på å bruke den?

Temaet er vel så betent som hvem som har hevd på armlenet så anbefaler folk å ikke la seg rive for mye med her.

Re: Hvem har hevd på fotstøtten?

Rett under forkanten av flysetet er det en metallstang litt over gulvet som skal stoppe bagasje som er lagt under setet. Metallstangen kan også brukes til fotstøtte enten for personen på setet som setter helen mot eller på stangen eller personen bak som setter tær eller fotblad oppå metallstangen. Men hvem har egentlig hevd på å bruke den?
Du har vel egentlig besvart det spørsmålet selv

Skal innrømme at jeg aldri har opplevd noen kamp om den altså.

Stikker jeg pedalene frem og det er "noe" der, så trekker jeg dem en cm tilbake eller ut til siden. Midtarmlene er noe helt annet

Høres da utrolig ubehagelig ut, hvis jeg forstår beskrivelsen rett, å sitte med beina oppå ei stang under eget sete?

Selv liker jeg å strekke ut beina så langt det er mulig.

Høres da utrolig ubehagelig ut, hvis jeg forstår beskrivelsen rett, å sitte med beina oppå ei stang under eget sete?
Folk bruker de utroligste posisjoner for å komme seg gjennom noen timer sittende på trang plass. Man bør heller ikke ha beina i samme posisjon i flere timer. Selv setter seg ofte helene oppå stangen under meg for å variere litt.

Back