Hvem har de vakreste flyvertinnene?

Hvem har de vakreste flyvertinnene?

• Air Baltic

Votes: 2 4.0%
  • Ryanair

Votes: 3 6.0%
  • Singapore Airlines

Votes: 26 52.0%
  • SAS

Votes: 19 38.0%

• Total voters
    50
Merkelig at ingen av jentene på forumet reagerer, selv om de er få !

Gutta! Vi er i 2013, og da bør man holde seg for god for slike "undersøkelser" Svært useriøst og lite positivt synes i alle fall jeg.
Hva sies om tilsvarende undersøkelse om de vakreste gutta ? For dumt sier kanskje mange, men jeg synes ikke det er noe dummere om å spørre om de vakreste kvinnene.

Og nei, jeg er gift med en kvinne, og er svært fornøyd med det.

Følger den.
Flotteste jentene SAS :-)
Flotteste gutta, SAS naturligvis for der tråkker jeg opp og ned gangen hele dagen :-)))

Gutta! Vi er i 2013, og da bør man holde seg for god for slike "undersøkelser" Svært useriøst og lite positivt synes i alle fall jeg.
Hva sies om tilsvarende undersøkelse om de vakreste gutta ? For dumt sier kanskje mange, men jeg synes ikke det er noe dummere om å spørre om de vakreste kvinnene.

Kanskje damene ikke reagerer fordi de ikke finner det unaturlig at menn synes de er flotte å se på?

Når menn blir mer indignert på kvinners vegne, enn det kvinnene blir selv, så bør det ringe en bjelle.

Vi er i 2013, som du helt korrekt påpeker .. Godt inne i den politiske korrekthetens tidsalder.

Min stemme: MH

stewardess_malaysia_airlines.png

Ei jeg kjenner flyttet ble nesten deprimert da hun flyttet fra sør-amerika til Norge, det var jo ikke lengere noen menn som plystret etter henne på gata. Men igjen så er forventninger og grenser veldig individuelt.

Det var da voldsomt til moralpreken. Det hadde da ikke plaget meg om damene her på forumet vil mene noe om hvilket selskap som har de flotteste flyvertene..

Useriøst, ja, det kan man si, men støtende eller undertrykkende...tvilsomt. Derimot er jeg mer betenkt over den allerede omtalte " politisk korrekte" holdningen som utbrer seg blant folk.. Det er faktisk mer betenkelig..

Det var da voldsomt til moralpreken. Det hadde da ikke plaget meg om damene her på forumet vil mene noe om hvilket selskap som har de flotteste flyvertene..

Useriøst, ja, det kan man si, men støtende eller undertrykkende...tvilsomt. Derimot er jeg mer betenkt over den allerede omtalte " politisk korrekte" holdningen som utbrer seg blant folk.. Det er faktisk mer betenkelig..

Dette er ikke noe forsøk på å være politisk korrekt. Enhver "diskriminering" basert på kjønn, alder, religion osv synes er uakseptabelt, og det burde være uansett ståsted politisk, religiøst eller kulturellt.
Selv om man blander humor inn i det, synes jeg ikke det blir mer korrekt av den grunn. Kall meg gjerne sær, men det er min mening.
Men her har du sikker rett, her er det nok mer mot det useriøse, eller humoristiske ( for noen), enn støtende eller undertrykkende.

Dette er ikke noe forsøk på å være politisk korrekt. Enhver "diskriminering" basert på kjønn, alder, religion osv synes er uakseptabelt, og det burde være uansett ståsted politisk, religiøst eller kulturellt.

.....øhhh... Det er vel ikke diskriminerende å si noen er pene? ...og veldig mange av mine KVINNELIGE kollegaer ER pene, både de blant de nye og de "erfarne". Gutta har jeg ingen "åsikt" om. :D

Og 3cseat, et lite tips til deg: Jenter liker å høre at vi ser de og spesielt at vi synes de er pene ;)

.....øhhh... Det er vel ikke diskriminerende å si noen er pene? ...og veldig mange av mine KVINNELIGE kollegaer ER pene, både de blant de nye og de "erfarne". Gutta har jeg ingen "åsikt" om. :D

Og 3cseat, et lite tips til deg: Jenter liker å høre at vi ser de og spesielt at vi synes de er pene ;)

Tja, vet ikke helt hvordan jeg skal ta det tipset, da det jo ikke er det som er egentlig diskuteres her. At de er pene er en ting, men at de skal vurderes ut ifra hvor pene de er, i stedet for den jobben de gjør, er det jeg reagerer på.

Synes vi skal stoppe diskusjonen nå, da flere har presiseringert hva de egenetlig mener, og at hensikten var ikke å diskriminere, men heller ment som en spøk knyttet til en annonse , som forøvrig ikke loaded før etter jeg hadde skrevet mitt første innlegg. Hadde jeg sett det før, så kanskje jeg hadde sett mer av humoren i "undesøkelsen" også.

Men jeg har sagt mitt og står for det, og takket være denne tråden fikk kona også et kompliment i dag :-D. Jeg synes fortsatt hun er pen, og hun liker å høre at jeg sier det.
Så ja, jeg tar noen tips også :-)

Var ei svensk flyvertinne på SK mellom KRS-CPH en gang i November 2011 som jeg må si er det vakreste jeg har sett i lufta!

Jeg klarer ikke å ta kritikken til denne tråden seriøst… Det er da ikke noe galt med vakre mennesker, ting eller situasjoner – og heller ikke noe galt i å påpeke dette.

Og da også ha en ”hvem er penest” spørreundersøkelse uansett kjønn er jo bare morsomt.

De jentene/kvinnene jeg kjenner er også veldig komfortable med å ha andre pene jenter rundt seg – og liker dette. Jeg har heller ingen ting mot a ha pene menn/kvinner rundt meg heller, men diskriminerer heller ikke det motsatte.

Min favoritt er fremdeles ca halvparten av de jentene som jobber på Sri Lankan..

Back