Merkelig at ingen av jentene på forumet reagerer, selv om de er få !
Gutta! Vi er i 2013, og da bør man holde seg for god for slike "undersøkelser" Svært useriøst og lite positivt synes i alle fall jeg.
Hva sies om tilsvarende undersøkelse om de vakreste gutta ? For dumt sier kanskje mange, men jeg synes ikke det er noe dummere om å spørre om de vakreste kvinnene.
Og nei, jeg er gift med en kvinne, og er svært fornøyd med det.
Gutta! Vi er i 2013, og da bør man holde seg for god for slike "undersøkelser" Svært useriøst og lite positivt synes i alle fall jeg.
Hva sies om tilsvarende undersøkelse om de vakreste gutta ? For dumt sier kanskje mange, men jeg synes ikke det er noe dummere om å spørre om de vakreste kvinnene.
Når menn blir mer indignert på kvinners vegne, enn det kvinnene blir selv, så bør det ringe en bjelle.
Det var da voldsomt til moralpreken. Det hadde da ikke plaget meg om damene her på forumet vil mene noe om hvilket selskap som har de flotteste flyvertene..
Useriøst, ja, det kan man si, men støtende eller undertrykkende...tvilsomt. Derimot er jeg mer betenkt over den allerede omtalte " politisk korrekte" holdningen som utbrer seg blant folk.. Det er faktisk mer betenkelig..
Dette er ikke noe forsøk på å være politisk korrekt. Enhver "diskriminering" basert på kjønn, alder, religion osv synes er uakseptabelt, og det burde være uansett ståsted politisk, religiøst eller kulturellt.
Det var da voldsomt til moralpreken. Det hadde da ikke plaget meg om damene her på forumet vil mene noe om hvilket selskap som har de flotteste flyvertene..
Useriøst, ja, det kan man si, men støtende eller undertrykkende...tvilsomt. Derimot er jeg mer betenkt over den allerede omtalte " politisk korrekte" holdningen som utbrer seg blant folk.. Det er faktisk mer betenkelig..
.....øhhh... Det er vel ikke diskriminerende å si noen er pene? ...og veldig mange av mine KVINNELIGE kollegaer ER pene, både de blant de nye og de "erfarne". Gutta har jeg ingen "åsikt" om.
Og 3cseat, et lite tips til deg: Jenter liker å høre at vi ser de og spesielt at vi synes de er pene![]()
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.