Hvem er først ute her til å fly TG A380 ?

Re: Hvem er først ute her til å fly TG A380 ?

Jeg kunne også godt tenke meg en tur med TG A380.
Noen som har noen gode tips om hvor det er greiest å bestille normal billett på Thai fra OSL via FRA eller CDG? Er vel bizbillett via FRA som er mest aktuelt - blir for lenge å vente til midten av mars med å reise (via CDG), da blir det fort for varmt i nord-Thailand også.

Synes det er vanskelig å finne gode nettsider for slike bestillinger

http://matrix.itasoftware.com/ kan du legge inn "advanced routing codes" - for eksempel for transfer ved å legge inn "FRA,CDG" (eller kun FRA) i det feltet, og du kan søke for en måned om gangen. Alternativt kan du legge inn flightnummer, f.eks. OSL-BKK, med advanced routing code "F+ TG921". Oversikt finner du her: http://support.google.com/faqs/bin/topic.py?hl=en&topic=1739451&rd=1

Du kan imidlertid ikke bestille billettene der, men enten bruke det som et verktøy for å finne gode ruter/datoer og forsøke å matche det gjennom andre søkemotorer, eller for å "feede" datoer/flightnummer/bookingklasser fra treffet til et reisebyrå for matching av pris.

Da er DM turen booket, og går Thai-LOTTO i orden så blir det A380 i F den 16 april 2013 på ruten BKK-CDG. Synd det er nattflight, synes dagflighter har bedre mat og service.

Men kunne jo ikke bli i Asia for alt tid, så dette var første ledige etter påske.....Nå gjenstår bare sjefens tilatelse for 27 dagers "påskeferie"

Jeg fløj med Thai A380 her til morgen fra Bangkok - Hong Kong rutenr. TG600
Fantastisk fly med god plads. Super fedt med halerors kameraet.

Det var første tur i en A380 for mig. Min kollega som har prøvet at flyve med Lufthansa A380 var meget positivt overrasket over turen med Thai hvor han sagde at der var væsentligt mere plads end hos Lufthansa.

Jag spenderade mina USDM igår på en trip i September:

ARN-FRA-NRT-BKK-SYD-BKK-CDG-ARN

Resan går i First utom SK segmenten samt NRT-BKK som är Business Class. Två segment är A380: NRT-BKK och BKK-CDG. Md lite tur har TG475/476 också blivit A380 i September (ryktet är equipment change Sep 13th).

Läängtar! :)

Jeg fikk flydd TG´s A380 i First fra Hong Kong til Bangkok 7. januar, kongeopplevelse ! :)

Fløy TG 380 FRA - BKK 2. Juledag.
Test ut seat 60D i økonomi. 2 meter benplass. Flott fly.

Back