Hvem blir neste "Real Norwegian"

• Thread starter Thread starter CK
  • Start date Start date

CK

ScanFlyer Mile High Club
"Kandidaten"/"Sandvolley" LN-KKR skal males om, hvem blir det?

Synes det er rart at Norwegian så langt ikke har tatt med Edvard Munch, en av Norges kanskje mest berømte profiler også i utlandet...

Edvard er i bruk, han!
http://www1.airpics.com/search/search.php?string=LN-KKS&si=0&st=10&count=10

Bra! Jeg har m.a.o. ikke sett ham i luften ennå :D

Dessuten står han heller ikke på Norwegian's liste, så dette må være et nytt fly da. Sjekk her.

Maskinen var ute 29. april ... det var skrekkelig lang ferie i tilfelle ..!!! :biggrin

Originally posted by BU662
Tja kanskje jeg skulle søke om jobb hos Norwegian etter studium... Dette er jo enda bedre enn studente-liv...

Men derfor må Norwegian klare seg i lufta i minst to ytterlige år...

Hva er med Ole Bull? Har han ingen sjanse???
Tenkte på Ole Bull jeg også, men jeg synes nok Grieg bør komme først :)

Edvard Grieg har vært benyttet som navn på fly tidligere. KLM sine DC10'ere bar navn etter kjente komponister, og en av dem het Edvard H. Grieg. I 1985 var den registert som PH-DTL og Edvard Grieg var en av 6 DC10'ere. Produksjonsnummeret (eller hva det heter) var 46952. Hvordan det har gått med Edvard Grieg siden 1985 vet jeg ikke noe om.

Max Manus evt Gunnar "Nr 24" Sønsteby hørtes bra ut. En real krigshelt.

Evt syntes jeg kanskje at Kjell Aukrust burde være en klar kandidat. Noe mer Norsk en det tror jeg ikke jeg klarer å komme på

Støtter kravet om Kjell Aukrust... Det hadde vært topp...men da må det stå: Ekte Østerdøl!!!!

Originally posted by Fellowship
Nå kan det ikke være noen grunn til å gå forbi Edvard Grieg!!!

Tror du har rett her .......:biggrin
Den(LN-KKR) kommer visst til OSL i kveld som DY1307 .....

Enig med Ticketor.
Noen som vet hvorfor Norwegian har -KK serien i luftfartøy registeret og hva det står for?
Svaret er snublene nær.

Originally posted by OJB
Enig med Ticketor.
Noen som vet hvorfor Norwegian har -KK serien i luftfartøy registeret og hva det står for?
Svaret er snublene nær.
Du mener vel "KKx" serien...

Back