Mjolnir
ScanFlyer Gold
Re: Hva ville vært en bra rute for et nystartet flyselskap?
TRD-SVG er nok ikke den letteste. DY har akkurat innført mellomlanding i BGO på sin ene daglige, og med god grunn: var ca. 40 pax sist jeg fløy den ruta med DY
Mener å huske at det ble nevnt i en eller annen tråd at WF har en del -300 og -400 stående som gir dem relativt stor frihet til å velge flytype etter behov, men hvis -MOW er uenig, så er det mest sannsynlig ukorrekt. Vet at det er relativt tight hva angår -100-maskiner pga. mye service på gang.
Flyplassavgiftene i Norge ligger vel omtrent på gjennomsnittet i Europa.
TRD-SVG er nok ikke den letteste. DY har akkurat innført mellomlanding i BGO på sin ene daglige, og med god grunn: var ca. 40 pax sist jeg fløy den ruta med DY

Mener å huske at det ble nevnt i en eller annen tråd at WF har en del -300 og -400 stående som gir dem relativt stor frihet til å velge flytype etter behov, men hvis -MOW er uenig, så er det mest sannsynlig ukorrekt. Vet at det er relativt tight hva angår -100-maskiner pga. mye service på gang.
Flyplassavgiftene i Norge ligger vel omtrent på gjennomsnittet i Europa.