A Au66 ScanFlyer Blue Medlem 1 Jul 2022 #1 Hva skjer på Lisboa Airport 01JUL2022? Er det noen som vet hva som har skjedd i Lisboa ?
LN-MOW Flyklapper Medlem 1 Jul 2022 #2 Re: Lisboa Airport akkurat nå Ser på FR at en 2-3 innkommende diverter. Ser ut som at noe blokkerer rullebanen. Det står står et par fly og venter på å ta av .. Attachments Skjermbilde 2022-07-01 133915.jpg 87 KB · Views: 498 Last edited: 1 Jul 2022
Re: Lisboa Airport akkurat nå Ser på FR at en 2-3 innkommende diverter. Ser ut som at noe blokkerer rullebanen. Det står står et par fly og venter på å ta av ..
Concorde98 ScanFlyer Silver Medlem 1 Jul 2022 #3 Re: Lisboa Airport akkurat nå Vet ikke, men her i Porto lufthavn ser vi mange maskiner som diverter til OPO som egentlig skal til Lisboa. Noen som vet?
Re: Lisboa Airport akkurat nå Vet ikke, men her i Porto lufthavn ser vi mange maskiner som diverter til OPO som egentlig skal til Lisboa. Noen som vet?
A Au66 ScanFlyer Blue Medlem 1 Jul 2022 #4 Re: Lisboa Airport akkurat nå Ser ut som N2727X har ødelagt et hjulsett under landing. Youtube LIVE.
Concorde98 ScanFlyer Silver Medlem 1 Jul 2022 #5 Re: Lisboa Airport akkurat nå Det ser sånn ut ja. På portugisisk tv akkurat nå. Sent fra min SM-G998B via Tapatalk
Re: Lisboa Airport akkurat nå Det ser sånn ut ja. På portugisisk tv akkurat nå. Sent fra min SM-G998B via Tapatalk
LN-MOW Flyklapper Medlem 1 Jul 2022 #6 Re: Lisboa Airport akkurat nå Concorde98 said: Vet ikke, men her i Porto lufthavn ser vi mange maskiner som diverter til OPO som egentlig skal til Lisboa. Noen som vet? Click to expand... Livat der nå, ser jeg ... Attachments Skjermbilde 2022-07-01 134826.jpg 102.9 KB · Views: 484
Re: Lisboa Airport akkurat nå Concorde98 said: Vet ikke, men her i Porto lufthavn ser vi mange maskiner som diverter til OPO som egentlig skal til Lisboa. Noen som vet? Click to expand... Livat der nå, ser jeg ...
LN-MOW Flyklapper Medlem 1 Jul 2022 #7 Re: Lisboa Airport akkurat nå Concorde98 said: Det ser sånn ut ja. På portugisisk tv akkurat nå. Sent fra min SM-G998B via Tapatalk Click to expand... Sikkert en sånn åggliark .. bare ute for å lage faenskap ..
Re: Lisboa Airport akkurat nå Concorde98 said: Det ser sånn ut ja. På portugisisk tv akkurat nå. Sent fra min SM-G998B via Tapatalk Click to expand... Sikkert en sånn åggliark .. bare ute for å lage faenskap ..
Concorde98 ScanFlyer Silver Medlem 1 Jul 2022 #8 Re: Lisboa Airport akkurat nå LN-MOW said: Livat der nå, ser jeg ... Click to expand... Ja det kommer en del maskiner her nå. Flyr fra OSL til OPO lå også en stund i holding men kommer inn nå. Sent fra min SM-G998B via Tapatalk
Re: Lisboa Airport akkurat nå LN-MOW said: Livat der nå, ser jeg ... Click to expand... Ja det kommer en del maskiner her nå. Flyr fra OSL til OPO lå også en stund i holding men kommer inn nå. Sent fra min SM-G998B via Tapatalk
LN-MOW Flyklapper Medlem 1 Jul 2022 #9 Re: Lisboa Airport akkurat nå Concorde98 said: Ja det kommer en del maskiner her nå. Flyr fra OSL til OPO lå også en stund i holding men kommer inn nå. Sent fra min SM-G998B via Tapatalk Click to expand... Ja, filtrerte på kun ankommende LIS så de andre synes ikke i screenshottet. LIS er åpen nå. Air Canada tok akkurat av.
Re: Lisboa Airport akkurat nå Concorde98 said: Ja det kommer en del maskiner her nå. Flyr fra OSL til OPO lå også en stund i holding men kommer inn nå. Sent fra min SM-G998B via Tapatalk Click to expand... Ja, filtrerte på kun ankommende LIS så de andre synes ikke i screenshottet. LIS er åpen nå. Air Canada tok akkurat av.
A Au66 ScanFlyer Blue Medlem 1 Jul 2022 #10 Re: Lisboa Airport akkurat nå Ser ut som situasjonen er avklart, en Ryanair 737 tok av nå.
A Au66 ScanFlyer Blue Medlem 1 Jul 2022 #11 Re: Lisboa Airport akkurat nå Riktig reg på dette flyet er N272TX, en Gulfstream maskin.
dc-8-63 Finn Erik Edvardsen 2 Jul 2022 #13 Re: Lisboa Airport akkurat nå LN-MOW said: Da er det noen fra Texas ... Click to expand... Hvilket er USA’s Russland !! Oligarks
Re: Lisboa Airport akkurat nå LN-MOW said: Da er det noen fra Texas ... Click to expand... Hvilket er USA’s Russland !! Oligarks