Ser ut som Island i helhet er fjernet fra kartet og det tyder på en data feil da OSL-KEF ligger inne med 3 ukentlige i vinter når man går inn på rutetabellen
Ja, trodde ruten skulle gå man-ons-fre, om jeg husker rett?
Gikk ikke denne ruten på et tidspunkt også fra Stockholm eller København? Og så ble den nedlagt.
grunne til at Island er fjernet har med problemene med ISK å gjøre.
Så SAS flyr ikke dit på ubestemt tid, er det det du sier?
Men hvorfor må du absolutt bestille billetter på sas.no når det finnes andre steder som faktisk selger billetter med SK til KEF?
Someone, jeg tror vi får snu litt på flisa - det må stå dårlig til med webdesignet til SAS når de ikke kan selge sitt eget produkt på grunn av litt variasjonener i valutakurser. :drunk:
De flyr dit ihvertfall idag. Og jeg tror nok CK mener problemer med valutakursen siden ISK (Islandske Kroner) varierer veldig. Men hvorfor må du absolutt bestille billetter på sas.no når det finnes andre steder som faktisk selger billetter med SK til KEF?
Svenskene kan jo vurdere transfer via OSL til KEF![]()
Island er spennedne, kanskje man bør kjøpe alle julegavene i Reykjavik iår, med særdeles gunstig kronekurs, Islandske kroner har falt ca. 70 % i verdi mot norske kroner. Da kan vi støtte våre venner i vests økonomi i tillegg.
Da må vi i så fall kjøpe islandskproduserte gaver. Så vidt jeg vet har islandske Sedlabanki (sentralbanken) et meget begrenset volum av utenlands valuta, og de vil prioritere import av særs nødvendige saker & ting. Det betyr vel at det kan komme til å bli knapphet på en del varer om man ikke finner en løsning, og vi bør da ikke kjøpe produkter som må importeres til Island....![]()
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.