Re: Hva skjer med SK907 22.04.12?
Hvordan blir det med 907 i morgen da? Har en kompis som skal med den.
				
			Hvordan blir det med 907 i morgen da? Har en kompis som skal med den.
Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Hvordan blir det med 907 i morgen da? Har en kompis som skal med den.
Hvordan blir det med 907 i morgen da? Har en kompis som skal med den.
Han blir vel antageligvis forsinket, da, om det er samme maskin som skal fly 908 tilbake til OSL og morgendagens 907.
Hva skjer da med pax som allerede er i Bergen? Ikke lett å få de over dammen selv om SAS har et stort nettverk når maskinen flyr tom til Osl i morgen tidlig vel?
Forøvrig var det er kollega som skulle hjem med SK910 til CPH i går, og den var kansellert. Vet ikke hvorfor.
Og bt.no kaller det en nødlanding. Får det til og virke mer dramatisk enn det i virkeligheten var.
Basert på min erfaring (Les: sett på Mayday/Air Crash Invetigations) så slår pilotene av den trøblete motoren, så fort det er tegn til noe galt. Dette for å unngå eventuell brann eller noe annet som gjør situasjonen verre. Så jeg tror den fløy på en motor.
Det er jo betryggende å vite at det hadde gått greit å få landet på FAE om det var en mer prekær nødsituasjon.
907 ble dessverre kansellert til slutt, da det var behov for deler fra CPH.
Maskinen ble ferdig i løpet av natten, og blir fløyet som SK6300 BGO-OSL nå på morgenen
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.
 
	