• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Hva skjer med DK803 i kveld? (2/5)

Re: Hva skjer med DK803 i kveld?

Next info kl 2200 står det .. Forsinkelseskode 41, som er teknisk, ja.

Ny tid søndag kl 0915 ser jeg. Hører noen sier det er en pumpe som er defekt på OY-VKI.

Ny tid nå er 0950, får se om det kommer avgårde da. Samme fly skulle gått til Rhodos kl 0700 i dag, dette har fått ny tid 1500. Da har vel Thomas Cook fått tak i en innleid maskin vil jeg tro.

OY-VKC og OY-TCI flyr begge nå med Pax som skulle flydd med OY-VKI som fortsatt står syk på Gardermoen.

Ny tid nå er 0950, får se om det kommer avgårde da. Samme fly skulle gått til Rhodos kl 0700 i dag, dette har fått ny tid 1500. Da har vel Thomas Cook fått tak i en innleid maskin vil jeg tro.

Privilege Style B767-300ER EC-LZO lyfter nu från Madrid som DK9863.

Er vel den som vil fly til Rhodos kl 1530 i dag. Blir isåfall 8,5 timers forsinkelse på den ruten.

Back