Hva skjer med de som er på Mallorca - Mallorca er stengt !

ATC-flyradar

Traveler
Medlem
Hva skjer med de som er på Mallorca - Mallorca er stengt !

Hørte på TV at ingen får forlate Mallorca grunnet bombingen av politibil - de skal ta gjerninsgsmennene - så ingen for forlate øya !! Ser at avgangene fra OSL går - så er det noen info om dette å få ???

Jan

Re: Hva skjer med de som er på Mallorca - Mallorca er stengt !

På avinor sto det i hele perioden hvor Aeroflot Nord ikke hadde flyvetillatelse at flyene skulle komme og gå, uten at de nødvendigvis gjorde det. Så det kan jo være en liten glitch?

Har et par veninner (avbildet i denne artikkelen, jaggu kom de seg ikke i Dagbladet med bikini-shots, jeg skal mobbe dem lenge for det :colgate: http://www.dagbladet.no/2009/07/31/nyheter/utenriks/bilbombe/turister/mallorca/7447576/ ) som skal hjem på lørdagen, regner med flyplassen er åpnet til da....

Vi for se, Thomas Cook A 330-300 skal vel lande litt før 15:30 - det samme med en SAS maskin - så vu for se om disse er tomme eller ei.

Liten update: SK7325 fra TOS til PMI gikk nå nettopp ;)

330 maskina fra PMI kom inn fullastet idag, så det er åpent på PMI

Takk for informasjonen - det er kommet info og bilde fra en kompis - slik at den gikk 20 min etter normalt og landet noe over 15:30 med alle pax som skulle være med. Noen som fikk med reg nr OY-VK? - god helg

Kom meg avgårde derfra jeg fredag, fin flyt i trafikken da. Regner med all forsinket trafikk ble tatt inn igjen natt til fredag.

Back