Hva skjer med Airlinemeals

Bizflyer

FinalCall.travel/no
Medlem
Lenge har jeg synes at det var litt moro å sjekke ut bildene på airlinemeals for å se hva de som flyr biz og first får å spise ombord.

Men i nesten ett år nå har det vært en melding om at de holder på å oppdatere siden. Siste melding var fra 9 oktober hvor de sier de er 96,1% ferdige.

Er det noen som vet hva som skjer? Har de skiftet internettadresse for den nye løsningen som bare jeg ikke har funnet?

BF:question:

Venter med lengsel og smerte på at denne skal komme opp igjen. Siste oppdaterte melding er "Update 21 Feb 2008 - The new site takes a bit longer as we're still waiting for some feedback by techs... All mails are stored and newly sent pics will be online with the new site. So keep 'em coming!"

WOW! Duke Nukem Forever?? Er det sant? Den har vi jo bare
ventet på i.. tja.. 10 år snart? he he..

WOW! Duke Nukem Forever?? Er det sant? Den har vi jo bare
ventet på i.. tja.. 10 år snart? he he..

Vi skal da vitterlig være realistisk, men underdrive skal vi vel ikke gjøre ;) Duke Nukem Forever ble vel satt i utvikling i slutten av 1994, så er vel snart 15 år :p

Uff! Var faktisk enda verre enn jeg husket! Ja ja, mange gode
minner i det minste - fra "Duke Nukem 3-D" og Atomic/Plutonium-pack
eller hva det het, med griser som var politi (ekte purker ja!), og
herlige scener bak disse diskene hvor de laget hamburgere - minnene
strømmer formelig på nå ja.. hehe.

Sagaen fortsettes....

(June 1) Yawn... who are the heroes sending negative e-mails without adding their e-mail address to receive a proper reply? Chicken...
Ask the people who got the preview... There was not one message that did not include the word 'great'. Thanks y'all! ;)

Update 23 May 2008 - RE-OPENING VERY SOON NOW (finally)
Got mail from the programmers on the 21st, importing the pictures from the existing collection is nearly done.

June 19) At this moment things are a bit difficult as I am heavily depending on two other people, and one of them I cannot reach.
BTW - if you are not brave enough to include an email address when you're sending complaints or 4-letter-f-words, don't even bother sending something ;-)
-
jadda...

Da er det noen andre som har valgt å starte en ny nettside om flymat :up: :
http://www.airlinegrub.net/

Det var da flott! Airlinemeals.com har jeg gitt opp for lenge siden. Det var en bra side. Bare synd de ikke klarte å følge den opp.

Eneste som var litt dårlig med airlinegrub er navnet og det at man må scrolle for å se bildene. En litt bedre måte å vise bildene på hadde vært sterkt å foretrekke!

BF:cool2

Jøss, trodde aldri jeg skulle oppleve dette! Lapskausen, Korni flattbrød og Brelett fra Braathens er på plass den. Tidenes tristeste flymiddag? :-)

Back