• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Hva skjedde med LN-RRY igår, 4. juli..

LN-REF

ScanFlyer Gold
Medlem
Hva skjedde med LN-RRY igår, 4. juli..

I går ble det litt ombyttinger på SK 4456 fra OSL til AES.

Først ble crewet som skulle fly LN-RCW forsinka inn med LN-RRY, så -RCW ble sendt til Bardufoss isteden for. SK 4456 til Ålesund ble da satt opp med -RRY. Men etter at flyet var ferdig lasta, rengjort og bunkra starta ikkje boarding pga at det var et lite teknisk problem med -RRY som en teknikker såg på. Så snart han var ferdig starta boarding. Ca. halvveis med det blei boarding stoppa da det visste seg at det var en større feil med -RRY enn først trudd.

Vi blei da overført til LN-TUI som egentlig skulle gå til AES seinare på kvelden...

Det eg lurer på er om noen kan gi meg flight info på SK 4456 den 4. juli, og om det er noken som veit kva som var feil med LN-RRY??

Forøvrig starta dagen i går med en helikopter tur fra "Acergy Falcon" til Kristiansund. Et par min etter avgang fra Falcon oppdaga man at baggen med skoene våre ikkje var med, så da måtte vi snu tilbake for å lande på nytt for å hente dei...

Replying to Topic 'Hva skjedde med LN-RRY igår, 4. juli..'

[
[]SK4456 []04JUL06[] [ ALT ADHOC CHANGE: EQT REASON: TECH
[
[ 73G BU7370 LNTUI
[
[ STD STA ETD ATD TOFF ETA TDWN ATA CODE1
[ 04JUL OSL AES 1710 1805 1924 1932 2007 2008 TC:134
[
[ TC - AIRCRAFT CHANGE FOR TECHNICAL REASONS
[

Ser ut som LN-REF har best oversikt over dette :)

Uten at dette var noe kritikk av info fra LCH (best å forsikre seg om alt som kan misforståes)

Originally posted by Hurum

Uten at dette var noe kritikk av info fra LCH (best å forsikre seg om alt som kan misforståes)

Det er vel noen/flere her på forumet som vet mer, men kan de gå ut med det - NEI. Det finnes heldigvis noen som ikke er for slepphendte med informasjonen de sitter på ;)

Kjenner jeg det rett så har Oddgeir kanskje fått en PM av typen "for your eyes only" og er nå som den ene hjelperen til Askeladden som sier: "Jeg har 7 somre og 15 vintre i kroppen, og slipper de ut på en gang, gjør de kål på hele verden med det samme."

:up:

Originally posted by LN-KGL

Originally posted by Hurum

Det er vel noen/flere her på forumet som vet mer, men kan de gå ut med det - NEI. Det finnes heldigvis noen som ikke er for slepphendte med informasjonen de sitter på ;)

Kjenner jeg det rett så har Oddgeir kanskje fått en PM av typen "for your eyes only" og er nå som den ene hjelperen til Askeladden som sier: "Jeg har 7 somre og 15 vintre i kroppen, og slipper de ut på en gang, gjør de kål på hele verden med det samme."

:up:

Ehh.....dette sier seg vel selv

Originally posted by LN-KGL

Det finnes heldigvis noen som ikke er for slepphendte med informasjonen de sitter på ;)

Taes til etterretning ;)

Back