• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Hva om Northwest gjenåpnet rute på Norge?

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date
Re: Hva om Northwest gjenåpnet rute på Norge?

100% enig... Skulle faktisk ønske meg både en Newark rute og en Chicago rute med SAS fra Oslo...

Wow - det hadde vært noe, men jeg tviler sterkt på at SAS satser så mye på OSL.

Tar nok tid før dette skjer...men morsomt hadde det vært. Eller en Newark og en Seattle rute fra Oslo... Få nordmenn til å besøke sine utvandrede slektninger og/eller andre forumdeltakere...

Det ville vell vært muligheter for to aktører om begge fløy 4-3 dager i uken i vinter sessongen og sådan dekket opp med avganger alle dager. I høy sessongen ville det vel neppe vært noe problem med to aktører med passe store fly?

It`s been done before...:spin:

Joda - men når enkelte forumdeltakere sier at 10 mnd er lang tid innen luftfarten så er det vel kjempelenge siden det skjedde.

Men når du begynner å bli så gammel som meg - så er langtidshukommelsen bedre enn korttidshukkommelsen...;)

Originally posted by EB
Men når du begynner å bli så gammel som meg - så er langtidshukommelsen bedre enn korttidshukkommelsen...;)
Tror jeg er eldre enn deg! Smågutt!;)

Fint for deg...(...fint for meg!) Da husker du jo hvordan det var da...;)

Back