• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Hva koster en Boeing?

unrestricted

Newcomer
Kjørte forbi Værnes idag der en av Eurocypria sine Boeing 737 stod parkert da husets junior på 9 år spurte hva en slik maskin koster. Er det noen som har et ca beløp som far kan imponere poden med?

Replying to Topic 'Hva koster en Boeing?'

Hepp,

Jeg fant denne på en website:

The 2002 price for a 737-600 was quoted as 41 – 49 million US-Dollars by Boeing.

Det skulle vel stort sett holde, eller vil du ha det mer nøyaktig? :biggrin

Her er Boeing's offosielle prisliste. Vaer imidlertid obs paa at det opereres med kraftige rabatter for kunder med god kreditt ..

http://www.boeing.com/commercial/prices/index.html

Kan ansatte i flyselskap få rabatt hvis de kjøper privat?? :lol

Originally posted by unrestricted

Takker for svar gutter, da er det bare å godsnakke med banken!:)

Det skal ikke være så vanskelig i disse tider. Men skynd deg før renta går opp.

Men skynd deg før renta går opp.

Renta går ikke opp...., kommer aldri til å gjøre det! I tillegg har vi ikke hatt prisstigning her i landet siste år, vi har ikke hatt økning av skatter og avgifter og bensinprisen pluss strøm/nettleie kommer til å rase nedover....:D
(Alt dette, og mere til, ifølge min adm.dir., som jeg skal i lokale lønnsforhandlinger med om 14 dager....:lol )

Må innrømme at jeg trodde at "hovedsikringen" din hadde røket her en stund før jeg kom til slutten av innlegget ditt. :hi2

Back