• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Hva/hvem er dette ?

Lennart

ScanFlyer Rusty
Noen som kjenner igjen denne her ?
Stod så umulig til at reg var uleselig

Ukjent.jpg
:rolleyes:

Enig der. Første gang jeg harsett denne her uansett
Men hvorfor fly han en bråkete prop ?
Skulle tro en Citation var mer behagelig

LN-MMM og LN-FIX flyr da ikke med samme C/S. LN-MMM opereres privat, og LN-FIX går i Airwing regi.

Mener LN-MMM har lysere striper. Men dette er en standard livery på nye Beecher. Hvis det er en av de overnevnte er det nok heller LN-FIX.

Ser dere nevner Fredriksen (?!?) Han flyr da ikke rundt i en Beech. Ville tro han bruker sitt eget fly framfor å leie inn noe fra Airwing.

:old

Man kan se noe av reg på trappa som er nedfelt på motsatt side. Ser ut som det står en N der. LN-MMM har ikke den mørke "ramma" rundt dørene som LN-FIX har. Mine bilder av LN-MMM viser -MM på døra på venstre side, mens LN-FIX har N-F på samme sted, noe som passer mer med dette bildet. Så jeg heller plutselig veldig mye mer mot LN-FIX.

Back