jameson82 Flysitter 9 Mar 2011 #1 Ser på 1:400 modellen av LN-RCA A300 at det er noe på taket(bak). Ser også det på bilder. Noen som veit hva det var til?
Ser på 1:400 modellen av LN-RCA A300 at det er noe på taket(bak). Ser også det på bilder. Noen som veit hva det var til?
Dag Johnsen ScanFlyer Gold 11 Mar 2011 #2 Heisann! jameson82 said: Ser på 1:400 modellen av LN-RCA A300 at det er noe på taket(bak). Ser også det på bilder. Noen som veit hva det var til? Click to expand... Naa er det sikkert noen her inne med avionics bakgrunn som vet mere om dette, men skulle jeg gjette ville jeg tro dette var en HF antenne. Dag
Heisann! jameson82 said: Ser på 1:400 modellen av LN-RCA A300 at det er noe på taket(bak). Ser også det på bilder. Noen som veit hva det var til? Click to expand... Naa er det sikkert noen her inne med avionics bakgrunn som vet mere om dette, men skulle jeg gjette ville jeg tro dette var en HF antenne. Dag
FBU 4EVER ScanFlyer Dusty 20 Mar 2011 #4 Jepp. HF antenne. Som på Caravelle. Men der gikk den i ett med halefinnen.