• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Hva bor i Lufthansa-anda di?

Polaris

Free Luigi
http://www.nature.com/articles/s41522-018-0050-9

Bath toys pose an interesting link between flexible plastic materials, potable water, external microbial and nutrient contamination, and potentially vulnerable end-users. All examined bath toys revealed notable biofilms on their inner surface. Bacterial community compositions were diverse, showing many rare taxa in real bath toys. Fungi were identified in 58% of all real bath toys and in all dirty water control toys.

Her var både legionella og pseudomonas tilstede.

csm_teaser_65289afd6a.jpg

Noen ting er det best å ikke vite. Slik som hva vi tidvis driver med i cockpit :colgate:

Helligbrøde!!!

Tenk å slakte en LH F and på den måten!! Dyreplageri! Jeg vil klage! Noen som har klagenummeret til maltrakterte Lufthansa First ender?

Skandale!! Tror ikke jeg får sove i natt nå! Er det rart jeg drikker.......

Alle vet vel at LH F ender skal på peishylla, evt i trofékabinett så ser ikke problemet.

Alle vet vel at LH F ender skal på peishylla, evt i trofékabinett så ser ikke problemet.

Peishylla hørtes ikke direkte trygt ut det heller altså :D

"Problemet" er nok at jeg mente det som en spøk, mer enn en seriøst post ;) :p

Back