Hun hatet flyplasser og...

Concorde

BA Concorde Sep 1998
Den eldre engelske kvinnen var lite glad i flyplasser og tok med seg sin venninne på taxi-tur fra England til Hellas....

http://www.dagbladet.no/dinside/2007/05/26/501758.html

Vil ikke påstå at det var dumt i det hele tatt.
Selv om jeg ikke tror jeg hadde giddet en sånn tur selv, så har jeg full forståelse for at det for enkelte kan være mer behagelig, både psykisk og fysisk, å ta et annet reisemiddel en fly.

Originally posted by Pilot Alexi Kaivio

Hvor dum er det egentlig mulig å bli?

Det tror jeg du akkurat har gitt et eksempel på....

Trodde nesten at det fantes grenser for dumskap, men der tok jeg visst feil.

Grenser nei? Blir stadig overasket jeg, akkurat som jeg ble av innlegget ditt...

24.000,- for en drosjetur på 11 dager / 6.000 km er jo langt ifra en upris. Kanskje leorim kan gi oss et prisoverslag?

...og de gamle damene har jo tydligvis hatt det flott, siden de vil gjøre det igjen, så jeg ser ikke problemet...
Fremfor å fly til Hellas, og bare se Hellas, så har altså damene fått med seg MYE av det Europa har å tilby... Hvor dumt er vel det?:rolleyes:

Tenk, Tast, og Submit Reply... :p

Ville nok foretrukket toget framfor drosje... Var det ikke Tom Lund som tok drosje/bil i stedet for fly i gamle dager?

Tøffe gamle damer! Det er klart man ser og opplever mye mer på denne måten, og har man penger til det, så hvorfor ikke?

To andre strore personer gjør det samme; Odd Einar Dørum og Kim Jong Il har begge flyskrekk og bruker andre former for mijøvennlig transport som tog.

Originally posted by Concorde

To andre strore personer gjør det samme; Odd Einar Dørum og Kim Jong Il har begge flyskrekk og bruker andre former for mijøvennlig transport som tog.

Uten sammenligning for øvrig.... ! :old

Dette hørtes jo ut som en glimrende tur egentlig.
Europa rundt med privatsjåfør er vel ikke å forakte om man har tid og penger.
Men nå spørs det jo om dette var mer miljøvennlig enn om de hadde tatt et direktefly til Hellas da:p

Hvor dum er det egentlig mulig å bli? Trodde nesten at det fantes grenser for dumskap, men der tok jeg visst feil.

Nå må du forklare deg. Hva er dumt med dette?

Bare fordi vi liker å fly betyr ikke at alle som ikke liker det er dumme.

Hvordan har jeg gitt et eksempel på det da?

Sier uttalelsen "Hvor dum er det egentlig mulig å bli?" deg noe.........????

Føler noen for å ta taxi mellom England og Hellas med retur, så la de få lov til det da.... Skjønner ikke hvorfor andre skal sette seg til doms over om det er dumt eller ikke.
24.000,- var jo heller ikke avskrekkende da, når man i perspektiv tenker på at en tur Kristiansund - Trondheim (ca. 20 mil) koster bortimot 6.000,-.
Gamla hadde sikkert nok penger, og hun gjorde samtidig livet litt mere interessant både for venninder og ikke minst taxisjåfør.....

Prisen er strengt tatt ikke stiv i det hele tatt, 12000 per person og da kan de stoppe kjøre så mye de vil. Siden det var en 9 seter, så kunne man faktisk tatt en gjeng og kjørt runt i Europa for 1350 kr i 11 dager...

Lurer på om jeg skal kjøre en reversering av dette i kveld, fly hjem fra byen i stedet for å ta taxi. :colgate:

Back