HS-TNA & B Thai A346

putzmeister

ScanFlyer Dusty
Airbus A340-600 to dager på rad er ikke hverdagskost. Det utrolige er at den kom etter to ankomster med Boeing B777-300. Det har virkelig vært ei begivenhetsrik "Thai uke" dette. Været har vært svært så varierende, men bilder har det da blitt uansett. Her er bilder av Airbusene som var innom Fredag og Lørdag. Begynner med HS-TNB som tar av fra 19L

http://forum.flyprat.no/showthread.php?t=96387 http://forum.flyprat.no/showthread.php?t=96437

A340-600 push by stein380, on Flickr

Thai long, longer, longest by stein380, on Flickr

HS-TNB A340-600 by stein380, on Flickr

A340-600 HS-TNB by stein380, on Flickr

Rotate by stein380, on Flickr

HS-TNB OSL-BKK by stein380, on Flickr

Over til Lørdagens HS-TNA som tar av fra 19R

A346 Power ON by stein380, on Flickr

4 engins 4 you by stein380, on Flickr

A rael beuty by stein380, on Flickr

HS-TNA heading for Bangkok by stein380, on Flickr

HS-TNA hitts the sun on a gray sky by stein380, on Flickr

Da er det bare å ønske den velkommen tilbake fra smilets land senere en gang. Håper bildene faller i smak og at moderatorkorpset ser igjenom fingrene med at det ble mange bilder av de samme msakinene denne gangen:D
PS. Det hadde vært kjekt med en 747 før jul :colgate:

Last edited:
Montro om det er bookingtallene som er så bra at dem bruker større matriel en vanlig for tiden? Da mangler det bare at dem kommer med B773ER, så er det jo komplett. Satser på at den dukker opp til helga.

Flotte bilder Stein, selv om flytypen ikke raver høyets på min liste:-)

Er det første gang det er A340-600 på Gardermoen?

Flotte bilder forresten !

Nei, det har vært A346 på OSL flere ganger før, med både Thai og en gang med Lufthansa (den måtte vel foreta en sikkerhetslanding på OSL av en eller annen grunn, mener jeg å huske).

Flotte bilder, men har du også permanent oppholdstillatelse på innsiden? :D
Stod 680 m lenger mot nord og så den ta av i dag (lørdag). Nydelig syn

A340-600 er efter min menig absolut det flotteste AI fly der bygget indtil nu (SE210 er nu også et flot fly, men det ikke er jo ikke et helt ængte AI fly)

Lekreste flyet Airbus har laget, og de lekreste farger som finnes på fly,
har du fanget på den lekreste måte, Stein.
Bra jobba :)

Nei, det har vært A346 på OSL flere ganger før, med både Thai og en gang med Lufthansa (den måtte vel foreta en sikkerhetslanding på OSL av en eller annen grunn, mener jeg å huske).

Thai A 346 var ganske vanlig på OSL før det ble fast B 777. Lufthansa var vel innom OSL på vei til LAX med en syk passasjer hvis jeg ikke husker feil.

Selges det F-klasse for disse turene? A346 er jo i tillegg ganske premium-heavy i forhold til 777 hvis jeg husker rett.

Back